• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

CESID: Više od milion neopredeljenih birača

Više od milion birača u Srbiji u ovom trenutku neopredeljeno je u odluci da li će iskoristiti pravo glasa, izjavio je u petak programski direktor CESID-a Marko Blagojević.

Više od milion birača u Srbiji u ovom trenutku neopredeljeno je u odluci da li će iskoristiti pravo glasa, izjavio je u petak programski direktor CESID-a Marko Blagojević.

"Solidan broj ljudi zainteresovan je za glasanje, ali se ne može proceniti kakvo će biti njihovo ponašanje na dan izbora", rekao je Blagojević na konferenciji za novinare na kojoj je predstavljena kampanja CESID za motivisanje birača da izadju na izbore.

Blagojević je rekao da sa oko četiri miliona glasača, Srbija ima visok izborni potencijal, a kao najčešći razlozi za apstinenciju navode se nezadovoljstvo, loša politička ponuda i nedostatak poverenja u političare.

"Ponuda nije savršena, ali je raznovrsna", konstatovao je Blagojević i ukazao da tvrdnja birača da nemaju za koga da glasaju ne može biti opravdanje za odluku o neizlasku na izbore.

Prema saopštenju CESID-a u kampanji "Sa tobom ima smisla" nekoliko hiljada aktivista ove organizacije kontaktiraće lično sa skoro milion birača, telefonom sa više od 50.000, a na adrese više od 600.000 domaćinstava biće poslata pisma ".

"Izbori imaju utoliko više smisla ako su birači zainteresovani i daju glas nekoj od partija", ocenio je on i dodao da su oni ovoga puta izuzetno značajni, jer bi ove i iduće godine trebalo da bude doneto nekoliko ključnih odluka za budućnost Srbije.

Kampanja CESID biće usmerena posebno na manjine i na mlade, jer kako je Blagojević objasnio, manjinske zajednice prvi put imaju šansu da u zakonodavnoj vlasti dobiju autentične predstavnike, a mladi imaju najniži nivo motivacije.

Od prošlih izbora do sada pravo glasa dobilo je oko 240.000 mladih i oni bi mogli da obezbede 17 ili 18 mandata u parlamentu i da dovedu do ozbiljnih društvenih promena, naveo je Blagojević i naglasio da nepunih 50 odsto tog dela glasačkog tela želi da glasa.

Kampanju CESID-a podržali su Nacionalni demokratski institut, Medjunarodni republikanski institut, Norveška narodna pomoć i nemačka i finska ambasada u Srbiji, rečeno je novinarima.

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image