• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Za Tadića i Ljajića "desetka" za PR

Predsednik Srbije Boris Tadić i predsednik Nacionalnog saveta za saradnju sa Haškim sudom Rasim Ljajić spadaju medju državne funkcionere i političare u Srbiji koji su tokom prošle godine najbolje saradjivali sa medijima, pokazalo je istraživanje PR Agencije "Pragma".

Predsednik Srbije Boris Tadić i predsednik Nacionalnog saveta za saradnju sa Haškim sudom Rasim Ljajić spadaju medju državne funkcionere i političare u Srbiji koji su tokom prošle godine najbolje saradjivali sa medijima, pokazalo je istraživanje PR Agencije "Pragma".

U tradicionalnom istraživanju "Novinar - Vaš prijatelj", koje krajem svake godine organizuje Agencija "Pragma", 180 novinara iz Srbije analiziralo je kvalitet saradnje političara, društvenih i privrednih organizacije, ustanova kultura, sportskih organizacija sa medijima.

U saopštenju agencije "Pragma" navodi se da dobre odnose sa medijima, medju političarima imali su i ministar spoljnih poslova Srbije Vuk Drašković, ministar za kapitalne investicije i predsednik Nove Srbije Velimir Ilić, gradonačelnica Novog Sada i član Srpske radikalne stranke Maja Gojković, kao i lider Liberalno demokratske stranke Čedomir Jovanović.

Sa medijima su dobro saradjivale i političke organizacije i državne institucije u Srbiji, kao što su: Skupština grada Beograda, Kancelarija Vlade Srbije za pridruživanje EU, Specijalno tužilaštvo za ratne zločine i Narodna Banka Srbije (NBS).

Istraživanje je pokazalo da su medju predstavnicima nevladinog sektora najbolju komunikaciju sa novinarima imali, koordinator Foruma za etničke odnose Dušan Janjić, direktor Centra za proučavanje alternativa Milan Nikolić, Marko Blagojević iz Centra za slobodne izbore i demokratiju (CESID).

Prema tom istraživanju, medju nevladinim organizacijama najviše glasova dobili su: CESID, Evropski pokret u Srbiji, Transparentnost Srbija, Centar za proučavanje alternativa.

Prema mišljenju ispitanih novinara, 2006. godinu obeležili - referendum, proglašenje Ustava Srbije, sahrana Slobodana Miloševića i Evropsko vaterpolo prvenstvo u Beogradu.

Po mišljenju anketiranih novinara sa medijima su dobro saradjivala i neka državna i javna privredna preduzeća - Beogradski sajam, Parking servis, Beoelektrane i privatna preduzeća, kao što su Hemofarm, Komtrejd, Delta i Rajfajzen banka.

U saopštenju se navodi da su najzanimljivije pres konferencije, izmedju ostalih, organizovali: Medija centar, preduzeća iz sistema Delta, Turistička organizacija Srbije (TOB), Fudbalski savez Srbije i Jazas, dok su najkvalitetnije pres materijale imali: Beogradski sajam, festival Exit, Vlada Srbije, Ministarstvo finansija, NBS, TOB...

Kada je reč o kulturnim ustanovama, najbolje odnose sa medijima imali su Centar Sava, Beogradska filharmonija, Atelje 212, Geopoetika i Komuna.

"Najbolje ocenjene javne ličnosti su: Goran Svilanović iz Pakta za stabilnost za jugoistočnu Evropu, pevači Zdravko Čolić, Aleksandar Kovać, Bajaga i Svetlana Ražnatović", navodi se u saopštenju agencije "Pragma".

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image