• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Pozitivna diskriminacija" za reklame na ćirilici

Izvor MONDO/Agencije

Kandidat DSS za gradonačelnika Aleksandar Popović, obećao je danas "pozitivnu diskriminaciju", odnosno pogodnosti za sve firme koje u prestonici budu koristile ćirliću na reklama

On je istakavši da to nije poruka protiv latinice već borba za "ćirlicu koja je naš ponos" naglasio da Beograd zbog toga neće biti manje evropski grad od Atine, Sofije ili Moskve.
Popović je poručio da će D S "uvesti pozitivnu diskriminaciju za sve firme, koje se oglašavaju na ćirilici ili izlažu svoje table na ćirilici" istakavši da to ne znači da strane firme to moraju da rade.

"To, naravno, ne znači da nazivi ulica zbog stranaca ne treba da budu i na latinici, to ne predstavlja poruku protiv latinice (jer) mi se borimo za očuvanje naše ćirilice", zrekao je on, saopštio je DSS.

Popović je u razgovoru s građanima istakao da u Ulici kralja Milana u centru grada "možemo da vidimo da su gotovo sve reklame ispisane na latinici" iako je ćirilica naše znanje i naš ponos.

On je istakao da je DŠ inicirala stvaranje Komisije za praćenje upotrebe sluzbenog jezika i pisma u gradskim organima, "koja je formirana pri gradskoj skupštini" zahvaljujući kojoj Studio B danas emituje program na ćirilici, što nije dovoljno"

"Ono što zelimo je da u budućnosti pozitivno diskriminišemo naše pismo - ćirilicu -neće Beograd zbog toga biti manje evropski grad - ni od Sofije, ni od Atine, ni od Moskve, ni od Kijeva", zaklučio je Popović, navodi se u saopštenju.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image