Direktor Stratedžik marketinga Srdjan Bogosavljević izjavio je da poslednja istraživanja te agencije pokazuju da će na predstojeće predsedničke izbore izaći oko 3,1 milion birača.

U intervjuu "Gradjanskom listu", Bogosavljević je ocenio da je to "dosta mala izlaznost, na nivou prethodnih predsedničkih izbora", dodajući da je tog dana Sveti Jovan i da neki gradjani baš zbog toga neće izaći na izbore, iako su možda mislili da hoće.

"U krajnjoj liniji, ne postoji ni velika tenzija u kampanjama, tako da se ovi izbori, bar zasad, ne doživljavaju kao veoma važni, nimalo adekvatno onome koliko su oni zaista važni", rekao je Bogosavljević.

Prema njegovoj oceni, jedan od razloga za "blede kampanje" je kratko vreme za kampanju koje se poklopilo sa praznicima, ali je izrazio očekivanje da će u poslednjoj sedmici početi "malo ozbiljnija konfrontacija".

Bogosavljević je dodao da je "jasno da će biti drugog kruga izbora" jer će "četiri sasvim jaka kandidata" Čedomir Jovanović, Velimir Ilić, Milutin Mrkonjić i Ištvan Pastor zajedno uzeti najmanje 25 odsto biračkog tela.

"Samim tim nema šanse da se izbori završe u prvom krugu. Nije mi nelogično da Nikolić i Tadić razmišljaju na način da sve svoje glavne adute i argumente sačuvaju za drugi krug izbora", kazao je on.

Po njegovom mišljenju gradjani zasad nisu shvatili u kojoj su meri različiti koncepti glavnih predsedničkih kandidata i "nisu do kraja svesni kakve posledice po Srbiju mogu ostaviti rezultati tih izbora".

Bogosavljević je ocenio da je sve više gradjana koji kažu kako im je dosta svega i da više ne žele da glasaju "protiv", dodajući da se "u suštini nalazimo pred ozbiljnim zaokretom, ako dodje do promene vlasti".

(Beta)