• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

TV kampanja u brojkama

U prvom krugu predsedničkih izbora u Srbiji na televizijama je emitovano ukupno 2.347 predizbornih spotova. Po ukupnom vremenu na TV, na prvom mestu je Čedomir Jovanović sa 30.850 sekundi emitovanih spotova, slede Boris Tadić sa 28.990 sekundi i Tomislav Nikolić sa 13.839 sekundi.

U prvom krugu predsedničkih izbora u Srbiji na televizijama je emitovano ukupno 2.347 predizbornih spotova, dok je tokom prošlih predsedničkih izbora 2004. godine emitovano 2.439 spotova, pokazalo je istraživanje agencije "AGB Nilsen medija riserč" (Nielsen Media Research).

Najveći broj emitovanih spotova imao je predsednički kandidat Demokratske stranke Boris Tadić - 906, na drugom mestu je kandidat Srpske radikalne stranke Tomislav NIkolić sa 467 spotova, a na trećem kandidat Liberalno-demokratske partije Čedomir Jovanović sa 438 spotova.

Kada se posmatra broj emitovanih sekundi, na prvom mestu je Jovanović sa 30.850 sekundi emitovanih spotova, slede Tadić sa 28.990 sekundi i Nikolić sa 13.839 sekundi.

Posmatrano po TV stanicama, najveći broj spotova emitovan je na Televiziji B92 - 462, zatim na Televiziji Pink - 416, dok je na trećem mestu po broju emitovanih spotova Televizija Foks sa 350 predizbornih spotova. Rezultati su slični i kada se pogleda broj emitovanih sekundi po televizijama, pošto je na TV B92 emitovano 21.651 sekundi predizbornih spotova, na "Pinku" 15.870 sekundi, a na "Foksu" 14.855 sekundi.

Merenje dužine emitovanja plaćenih termina pokazalo je da je na "Pinku" emitovano 29 sati i 48 minuta tog predizbornog programa, na drugom mestu je "Košava" sa 22 sata i 36 minuta, a na trećem "Foks" sa devet sati i 17 minuta.

Ukupna dužina plaćenih termina na svim televizijama bila je 90 sati i 17 minuta, a najveću minutažu zakupio je Nikolić - 44 sata i 37 minuta, dok je na drugom mestu Tadić sa 25 sati i 43 minuta, a na trećem Jovanović sa devet sati i jednim minutom.

Reklamne spotove emitovalo je sedam od devet predsedničkih kandidata, svi osim Marijana Rističevića i Jugoslava Dobričanina, a prvi su reklamne spotove počeli da emituju Tadić - 22. decembra, Jovanović - 24. decembra i Nikolić - 25. decembra. Spotovi nekog od kandidata emitovani su na svakoj od deset televizija.

Plaćeni termini pojavili su se na sedam od deset televizija, a plaćene termine zakupljivalo je šest od devet kandidata

Evidencija o svim emitovanim reklamnim televizijskim spotovima i plaćenim terminima vodjena je na ukupno 10 najvećih televizijskih stanica u zemlji - RTS 1, RTS 2, TV B92, "Pinku", "Avali", "Foksu", "Košavi", "Studiju B", Televiziji Vojvodine 1 i "Enteru".

(Tanjug, foto MONDO - izborna noć u DS)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image