Predsednički kandidati Srpske radikalne stranke i Demokratske stranke Tomislav Nikolić i Boris Tadić tokom predizborne kampanje mnogo pažnje posvetili su imidžu i kod obojice su, ocenili su stručnjaci, primetne pozitivne promene.
Modni stručnjaci, psiholozi, antropolozi i sociolozi složili se da su kandidati za predsednika Srbije u ovoj kampanji "primetno promenili imidž".
Psiholog Žarko Trebješanin ocenio je da su nastupi Tadića i Nikolića u skladu je sa njihovim porukama.
Sociolog Vladimir Vuletić u nastupu Nikolića prepoznaje "model oca nacije", koji pokušava da ujedini narod. Tadićev nastup, prema njegovim rečima, predstavlja "vođu", odnosno "čoveka koji ima cilj, ali i snage, hrabrosti i sposobnosti da ga ostvari".
Etnolog i antropolog Danijela Velimirović kazala je da u nastupima dva predsednička kandidata "prepoznaje potpuno različite vizuelne kodove".
Ona je ocenila da se Tadić u toku političke karijere pojavljivao u različitim odevnim kombinacijama što sugeriše njegovo uvažavanje konteksta, sposobnost prilagođavanja, kretanje, modernost.
Ona je primetila da je u ovoj izbornoj kampanji kandidat SRS pokušao da promeni svoj vizuelni identitet, ne samo skidanjem stranačkih bedževa, već i nošenjem odela svetlijih boja i kravata modernog dezena.
Sličnu ocenu predsedničkih kandidata dala je i modna kolumnistkinja magazina "Gloria" Jelena Maćić, o čemu možete da pročitate na MONDO izbornom specijalu.
(Tanjug)