Nekoliko dana pred odlučujući drugi krug predsedničkih izbora u Srbiji, na Internetu se vodi pravi mali rat dva politička tabora, u kojem se koriste sva sredstva kako bi se došlo do naklonosti birača pred nedeljno glasanje.
Nekoliko dana pred odlučujući drugi krug predsedničkih izbora u Srbiji, na Internetu se vodi pravi mali rat dva politička tabora, u kojem se koriste sva sredstva kako bi se došlo do naklonosti birača pred nedeljno glasanje.
Izborni štabovi sa jedne i pojedinačni korisnici Interneta sa druge strane na sve načine pokušavaju da ubede birače da glasaju za Borisa Tadića ili Tomislava Nikolića, ali sve više i daju do znanja zašto ne treba glasati za jednog ili drugog kandidata.
Štab Borisa Tadića je još pre mesec dana ozbiljno pristupio Internetu kao važnom mediju u ovoj kampanji, otvoren je web sajt (www.boristadic.org), mobilni sajt - wap.boristadic.org, kreirane su posebne stranice na My space i Facebook portalima, a na You Tube se svakodnevno postavljaju video klipovi iz kampanje.
U medjuvremenu, You Tube je postao mesto gde se na dnevnom nivou postavljaju i spotovi iz takozvane "negativne kampanje", odnosno spotovi koji u negativnom svetlu prikazuju Nikolića i Tadića, a čiji su autori često anonimni. Doduše neke od tih spotova možemo videti na televiziji, pre svega u "plaćenim terminima".
Zanimljivo je da se i kandidat SRS Tomislav Nikolić "pojavio" na webu nekoliko dana pred drugi krug.
Radikali su u poslednjem trenutku lansirali zvanični sajt svog kandidata (http://srs.org.yu/svimsrcem/) i You Tube kanal http://uk.youtube.com/user/SvimSrcem .
Kao začin srpskoj prvoj srpskoj on line izbornoj borbi došli su spam email-ovi u sredu pre podne, kada su hiljadama korisnika Interneta istovremeno u inbox stigle "vesti" o tome da je "EU razočarana Borisom Tadićem" i da Novak Đoković nije došao u Srbiju da proslavi pobedu "zbog pritisaka režima da učestvuje u kampanji". Ove vesti stižu sa misterioznih adresa [email protected] i [email protected].
U svakom slučaju web je postao važan medij i za političare u Srbiji i zato: ostanite uz Internet do kraja izbornog procesa i uz specijal Mondo portala.
(MONDO)
Izborni štabovi sa jedne i pojedinačni korisnici Interneta sa druge strane na sve načine pokušavaju da ubede birače da glasaju za Borisa Tadića ili Tomislava Nikolića, ali sve više i daju do znanja zašto ne treba glasati za jednog ili drugog kandidata.
Štab Borisa Tadića je još pre mesec dana ozbiljno pristupio Internetu kao važnom mediju u ovoj kampanji, otvoren je web sajt (www.boristadic.org), mobilni sajt - wap.boristadic.org, kreirane su posebne stranice na My space i Facebook portalima, a na You Tube se svakodnevno postavljaju video klipovi iz kampanje.
U medjuvremenu, You Tube je postao mesto gde se na dnevnom nivou postavljaju i spotovi iz takozvane "negativne kampanje", odnosno spotovi koji u negativnom svetlu prikazuju Nikolića i Tadića, a čiji su autori često anonimni. Doduše neke od tih spotova možemo videti na televiziji, pre svega u "plaćenim terminima".
Zanimljivo je da se i kandidat SRS Tomislav Nikolić "pojavio" na webu nekoliko dana pred drugi krug.
Radikali su u poslednjem trenutku lansirali zvanični sajt svog kandidata (http://srs.org.yu/svimsrcem/) i You Tube kanal http://uk.youtube.com/user/SvimSrcem .
Kao začin srpskoj prvoj srpskoj on line izbornoj borbi došli su spam email-ovi u sredu pre podne, kada su hiljadama korisnika Interneta istovremeno u inbox stigle "vesti" o tome da je "EU razočarana Borisom Tadićem" i da Novak Đoković nije došao u Srbiju da proslavi pobedu "zbog pritisaka režima da učestvuje u kampanji". Ove vesti stižu sa misterioznih adresa [email protected] i [email protected].
U svakom slučaju web je postao važan medij i za političare u Srbiji i zato: ostanite uz Internet do kraja izbornog procesa i uz specijal Mondo portala.
(MONDO)