Pravo glasa u drugom krugu predsedničkih izbora u Srbiji imaju 6.723.762 birača koji će moći da glasaju na 8.481 biračkom mestu. Kampanja kandidata ulazi u završnicu, u ponoć počinje predizborna tišina, a o zainteresovanosti gradjana za izbore svedoči i rekordna gledanost TV duela kandidata, u sredu uveče.
Kampanja kandidata ulazi u završnicu, a u ponoć počinje predizborna tišina.
Prethodne večeri, televizijski duel Tomislava Nikolića i Borisa Tadića imao je izuzetnu prosečnu gledanost od 31,4 odsto, što znači da je u nilo kojem trenutku duela uz Prvi program RTS bilo 2,2 miliona gledalaca.
Prema rezultatima merenja gledanosti koje sporovodi AGB Strategic Research, oko 60 odsto gledalaca koji su gledali televizijski program u sredu uveče gledali su upravo prenos TV-duela, dok je ukupno 3,1 miliona gledalaca koji su gledali bar minut duela.
"Kada se pogledaju podaci za starije od 18 godina procenti su još viši, pa je gotovo polovina biračke populacije gledala duel", kazao je agenciji Beta rukovodilac AGB Strategic Research Darko Broćić.
Podaci dobijeni eletronskim merenjem takozvanim piplmetrom pokazuju da je televizijski duel gledalo bezmalo 30 odsto gledalaca više nego nadmetanje istih predsedničkih kandidata pre četiri godine kada je rejting bio 24,5 odsto.
Detaljno o duelu i izborima čitajte na MONDO izbornom specijalu.
(agencije/MONDO)