"Zaštita priobalja i rečne vode i program za reciklažu će biti osnova za staranje o kvalitetu života Beograđana."
Kandidat za gradonačelnika Beograda koalicije Demokratske stranke Srbije i Nove Srbije Aleksandar Popović predstavio je strategiju kako da se beogradske rečne obale iskoriste na adekvatan način i kako da se reši problem zagađenosti reka.
Popović je u obilasku obala Save i Dunava brodom rekao novinarima da je potrebno da se "otvori" Savski amfiteatar, realizuje novo pristanište u Krnjači i poveže sa lukom u Pančevu i Smederevu, izmesti industrija ka Velikom selu i oslobodi prostor na gradskim rečnim obalama za razvoj stanogradnje, turizma i rekreativnog sadržaja.
Za rešavanje problema zagađenosti reka Popović je rekao da bi trebalo da se kontroliše šest velikih ispusta fekalne kanalizacije i 50 ispusta kišne kanalizacije u gradu kako se ne bi zagađivale reke. "Zaštita priobalja i rečne vode i program za reciklažu će biti osnova za staranje o kvalitetu života Beograđana", rekao je on.
Prema njegovim rečima, potrebno je da se napravi strategija razvoja Grada kojom će se utvrditi u kom pravcu bi trebalo da se razvijaju komunalni sitemi jer samo preventivnim merama može da se reši problem kanalizacije.
Popović je istakao da bi trebalo da se napravi i četvorogodišnja interventna strategija saniranja komunalnih problema jer je činjenica da 25 odsto ljudi u Beogradu nema fekalnu kanalizaciju, a da 51 odsto nema kišnu kanalizaciju.
Gradski sekretar za saobraćaj Zoran Pešović je rekao da je položaj Beograda sa aspekta vodnog saobraćaja veoma dobar i da ga treba iskoristiti povezivanjem leve i desne obale Dunava i Save trajektnim prevozom dok se ne završi izgradnja prekopotrebnih mostova.
Prema njegovim rečima, drugi projekat na uspostavljanju trajektnog prevoza na relaciji Borča-Zemun će biti promovisan početkom maja, kao i uspostavljanje veze između opštine Palilule sa centralnom zonom i sa zonom Novog Beograda i Zemuna, što će omogućiti da se izmesti tranzitni kamionski saobraćaj iz centralnih zona i smanje saobraćajne gužve.
Gradski sekretar za urbanizam Nenad Komatina je rekao da bi strateški pravac Beograda pored izgradnje mostova trebalo da bude i urbanizacija leve obale Dunava jer je to potencijalni "treći Beograd" koji bi mogao da se urbanizuje jednim delom u pravcu prema Zrenjaninu za stanovanje i poslovanje, a drugim delom u pravcu Pančeva za privredu.
(Beta)
Popović je u obilasku obala Save i Dunava brodom rekao novinarima da je potrebno da se "otvori" Savski amfiteatar, realizuje novo pristanište u Krnjači i poveže sa lukom u Pančevu i Smederevu, izmesti industrija ka Velikom selu i oslobodi prostor na gradskim rečnim obalama za razvoj stanogradnje, turizma i rekreativnog sadržaja.
Za rešavanje problema zagađenosti reka Popović je rekao da bi trebalo da se kontroliše šest velikih ispusta fekalne kanalizacije i 50 ispusta kišne kanalizacije u gradu kako se ne bi zagađivale reke. "Zaštita priobalja i rečne vode i program za reciklažu će biti osnova za staranje o kvalitetu života Beograđana", rekao je on.
Prema njegovim rečima, potrebno je da se napravi strategija razvoja Grada kojom će se utvrditi u kom pravcu bi trebalo da se razvijaju komunalni sitemi jer samo preventivnim merama može da se reši problem kanalizacije.
Popović je istakao da bi trebalo da se napravi i četvorogodišnja interventna strategija saniranja komunalnih problema jer je činjenica da 25 odsto ljudi u Beogradu nema fekalnu kanalizaciju, a da 51 odsto nema kišnu kanalizaciju.
Gradski sekretar za saobraćaj Zoran Pešović je rekao da je položaj Beograda sa aspekta vodnog saobraćaja veoma dobar i da ga treba iskoristiti povezivanjem leve i desne obale Dunava i Save trajektnim prevozom dok se ne završi izgradnja prekopotrebnih mostova.
Prema njegovim rečima, drugi projekat na uspostavljanju trajektnog prevoza na relaciji Borča-Zemun će biti promovisan početkom maja, kao i uspostavljanje veze između opštine Palilule sa centralnom zonom i sa zonom Novog Beograda i Zemuna, što će omogućiti da se izmesti tranzitni kamionski saobraćaj iz centralnih zona i smanje saobraćajne gužve.
Gradski sekretar za urbanizam Nenad Komatina je rekao da bi strateški pravac Beograda pored izgradnje mostova trebalo da bude i urbanizacija leve obale Dunava jer je to potencijalni "treći Beograd" koji bi mogao da se urbanizuje jednim delom u pravcu prema Zrenjaninu za stanovanje i poslovanje, a drugim delom u pravcu Pančeva za privredu.
(Beta)