Srpska napredna stranka nekoliko dana unazad na svojim kanalima emituje kratke spotove u kampanji "Digitalna budućnost Srbije". U spotovima učestvuju njeni najviši funkcioneri.
Najpre smo videli spot sa Marijom Obradović koja malu picu pretvara u veliku...
Potom je Igor Mirović ušao u "vremensku mašinu" i teleportovao se...
A danas je Vladimir Orlić poput Brusa Vilisa u "Petom elementu" ili Toma Kruza u "Nemogućoj misiji" seo u letelicu iz budućnosti...
Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić danas je bila upitana da li ovi spotovi imaju veze sa njom. Odgovorila je da "i ima i da nema", ali da ne bi da otkriva da li ćemo i nju gledati u nekom od spotova.
"Ima veze sa digitalizacijom Srbije, odnosno digitalnom budućnošću Srbije, koja je apsolutni prioritet Vlade Srbije, čemu su se mnogi smejali, ali sada vidite da je mnogo toga urađeno i za građane i za privredu. SNS i Vlada su prigrlili ovu ideju, dali mi ogromnu podršku da istrajem u ovoj agendi u koju niko pre tri godine nije verovao, a danas se pokazuje da je novi, potpuno drugačiji put Srbije u buudućnost," rekla je ona.