Srbija

POČELA IZGRADNJA FRUŠKOGORSKOG KORIDORA: Drastično skraćuje put do Novog Sada, a imaće najduži tunel u Srbiji!

Autor Tamara Sekulović

Predsednik Srbije otvorio radove.

Izvor: Printscreen/Pink TV

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić prisustvovao je danas ceremoniji početka radova na izgradnji Fruškogorskog koridora.

"Mislim da ovim strmoglavo grabimo u budućnost i radimo velike stvari za našu zemlju. Iz Novog Sada sem tog velikog i važnog mosta ka Kovilju i ovog tunela najtežeg kod Iriškof venca, bićete spojeni sa srcem Srema, ali i sa Mačvom i bićete na koridoru koji vas od Rumunije vodi ka Hrvatskoj, BiH i RS", kazao je predsednik i dodao:

"Ponosan sam na činjenicu što danas gradimo više nego ikada, samo Koridori danas grade oko 400 kilometara, a Putevi Srbije biće još 200 kilometara. Posebno želim da naglasim, Srbija je u prvog kvartalu uspela da ostvari rast od 1 odsto, što je za našu zemlju fantastičan rezultat."

Vučić je rekao i da će na svako posečeno stablo ići dve nove sadnice.

"Moramo da čuvamo vazduh, moramo odgovorno da se ponašamo i u budućnosti."

U razgovoru sa okupljenima predsednik je saznao da na ovoj deonici radi 500 kineskih i 200 srpskih radnika. Takođe, istakao je kako je bitno da za neke teže delove izgradnje moramo obučiti naše ljude, kako ne bismo morali da za takve poslove uvek angažujemo kineske kompanije.

S predsednikom Srbije su bili i premijerka Ana Brnabić, kineska ambasadorka Čen Bo, direktor Koridora Aleksandar Antić, ministar građevinarstva Tomislav Momirović, direktor Puteva Srbije Zoran Drobnjak, kao i predstavnici pokrajinske vlasti.

Fruškogorski koridor, pored toga što će skratiti vožnju od Novog Sada do Beograda za čitavih 20 km i omogućiti da se od centra Novog Sada pre stigne do industrijske zone u Rumi nego do centra Futoga, doneće višestruku korist za sva naseljena mesta u njegovoj okolini.

Fruškogorski koridor predstavljaće autoput od 47,7 km, sa četiri trake od po 3,5 metra, ali bez zaustavnih traka i ta saobraćajnica će spajati auto-puteve ka Šidu i Subotici, a imaće i najduži tunel u Srbiji. Kroz Frušku goru biće probijen tunel od 3,5 kilometra i biće sagrađen nov most preko Dunava od 1,8 km, koji će spajati Petrovaradin u Sremu i Kovilj u Bačkoj. Fruškogorski koridor skratiće put i od Novog Sada do beogradskog aerodroma.

(Mondo)