Da istraži kakav efekat na naš život ima druženje uz kafu u omiljenom kafiću, Julius Meinl, čuveni austrijski proizvođač kafe i sinonim za dobar espreso, okupio je tim istraživača koji su ovog proleća istraživali baš to. Šta su zaključili? Da su Evropljani, tokom godinu dana pandemije, propustili neverovatnih MILIJARDU šoljica kafe u kafeima i još neverovatnijih 13 milijardi prilika za druženje i uspostavljanje novih kontakata!
Zato je Julius Meinl pokrenuo veliku evropsku kampanju “Say, Hello” kojoj se pridružila i Srbija, u kojoj ovaj brend dugi niz godina uspešno posluje, voljen je i prepoznat kod ljubitelja dobrog espresa.
Julius Meinl nam tokom 11. 12. I 13. juna, poklanja 25000 kafa a evo i kako. Tokom ova tri dana, kad odete na svoj Julius Meinl espreso u lokal koji ovu kafu služi, dobićete vaučer za još dve besplatne Julius Meinl espreso kafe u tom lokalu! Vaučer može da se preuzme u ovom periodu i iskoristi do 15. juna.
Vi odlučite hoćete li na kafu povesti neku dragu osobu ili ćete se okrenuti oko sebe i, u kafeu ili na ulici, pozvati nekog da zajedno popijete kafu i upoznate se!
Dakle, u kafićima u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Čačku, Bačkoj Palanci, Pančevu, Sremskoj Mitrovici, Inđiji, Novim Banovcima, Kraljevu, Smederevu, Novom Pazaru, Prokuplju, u kojima se inače služi Julius Meinl, uz kupljeni espreso, dobijate vaučer za još dve Julius Meinl espreso kafe.
Na ovom linku pogledajte koji lokali učestvuju, izaberite najbliži ili neki potpuno nepoznati, u kom do sada niste bili.
Julius Meinl vas na ovaj način poziva da istražujete, otkrivate nepoznato, družite se, brinete o sebi i drugima. Baš kao što i ova kompanija i ovom svojom akcijom pokazuje da brine i o ugostiteljima i o ljubiteljima dobre kafe.