I ovog puta naglasak kampanje je bio na podizanju svesti svih učesnika u saobraćaju o odgovornoj konzumaciji alkohola i čuvanju ljudskih života.
Uz brzu vožnju, alkohol je najčešći faktor za izazivanje saobraćajnih nezgoda, istakao je Vladimir Vida iz Uprave saobraćajne policije: „Ove godine već preko 32.000 vozača je uhvaćeno i isključeno iz saobraćaja zbog vožnje u alkoholisanom stanju. Zbog toga je pooštrena kontrola alkoholisanosti vozača, a plan je da se u narednom periodu još intenzivnije nastavi sa ovom praksom“, najavio je Vida.
Naglasio je da su večernji i noćni sati period dana kada se sprovode akcije koje se odnose na otkrivanje ovakvih vozača, pa je policija u jednoj od najprometnijih ulica na Novom Beogradu celo veče kontrolisala da li su vozači pod dejstvom alkohola. Mediji su imali priliku da snime ovu akciju, a oni koji su zaustavljeni se slažu da su ovakve kontrole i više nego neophodne.
Menadžerka za korporativne poslove Apatinske pivare, Slobodanka Cucić istakla je zadovoljstvo što Apatinska pivara, kao društveno odgovorna kompanija, ima priliku da pomogne Saobraćajnoj policiji u njihovom radu jer obavljaju veoma važan i odgovoran posao. „U našoj kampanji mediji su tokom svih ovih godina bili veoma bitni saradnici i partneri koji pomažu da ona bude sve vidiljivija u javnosti i samim tim podigne svest svih građana o odgovornom konzumiranju alkohola“, naglasila je Cucić.
Za ovih 15 godina, Apatinska pivara je donirala više od 130 000e, a kako bi se doprinelo masovnijem testiranju vozača, Saobraćajnoj policiji je tokom ovih godina uručeno 50 000 usnika za alkometre, kao i 135 najsavremenijih alkometara, koji svakog dana povećavaju sigurnost i bezbednost učesnika u saobraćaju.