MNOGI VOZAČI BMW-A ZA OVO NISU NI ČULI: Srbi ga obožavaju, ali jedan DETALJ malo ko zna!

Izveštaj kompanije za analizu tržišta carVertical pokazao je da je najkradeniji auto prošle godine bila Škoda Octavia, a najoštećenija su bila vozila marke BMW.

Kako se navodi u godišnjem izveštaju, čak 47,77 odsto svih vozila marke BMW oštećeno je na neki način. Podaci pokazuju da su vozila ove nemačke marke već godinama među najpopularnijima u našoj zemlji, a slede ih Audi i Opel. Takođe, prema izveštajima, šansa da će neka Octavia biti ukradena veća je za 3.75 puta nego da bude ukraden auto BMW Serije 3.

Inače, mnogim vozačima omiljenog nemačkog četvorotočkaša nepoznanica je da kompanija "Leoni" upravo u Srbiji i to u Prokuplju proizvodi kablovske sisteme za vozila marke BMW. Ova fabrika u Prokuplju zapošljava preko 3.000 radnika, a u pogonima te kompanije širom Srbije zaposleno je oko 9.000 ljudi.

Grad koji je nekada važio za poznato industrijsko mesto, devedesetih godina prošlog veka krenuo je da se gasi kada su mnoge fabrike prestale sa radom. Ono što je ostalo bio je industrijski duh radnika, što je predstavljalo glavni razlog da se prva fabrika kompanije „Leoni" otvori u središtu Toplice. Svojim uspešnim poslovanjem i stalnim širenjem proizvodnih kapaciteta, broj zaposlenih iz godine u godinu raste, dok „Leoni" svojim društveno-odgovornim radom doprinosi da se unapredi život u tom gradu.

Saradnja kompanije i lokalne samouprave je svakodnevna, što je doprinelo i otvaranju ambulante i apoteke u krugu fabrike, a ostvareni rezultati u Prokuplju, entuzijazam i stručnost radnika, bili su pokretači za otvaranje fabrika u Malošištu, Nišu i Kraljevu.

Od početka epidemije korona virusa radnici nisu bili otpuštani, kao što je to bio slučaj u nekim drugim stranim kompanijama, naprotiv, u Leoniju su produžavani ugovori o radu. Dobra vest je i to što su predstavnici Leonija rekli da kompanija ima mnogo veći obim potražnje svojih proizvoda na tržištu i da posao i proizvodnja nisu ugroženi. Dosta velikih kompanija zatvara svoje pogone širom sveta, umanjuje prava radnika i zarade, otpušta zaposlene usled smanjenja obima posla, dok "Leoni" povećava bonuse i plate zaposlenima.

Generalno gledano, jako je važno da postoji veliki interes bavarskih kompanija iz svih oblasti za dolazak u Srbiju, jer postoje pozitivni primeri kompanija koje su već tu, među kojima je upravo Leoni, a koje daju podstrek ostalima da dođu u našu zemlju.

„Leoni", kao globalni proizvođač rešenja za prenos energije i podataka u automobilskoj i drugim industrijama, u protekloj deceniji postao je najveći poslodavac u industrijskom sektoru u našoj zemlji. U proteklom periodu, kompanija je uložila 111 miliona evra u objekte i opremu i zaposlila blizu 9.000 radnika. Od osnivanja, kompanija je izgradila mrežu od 500 domaćih dobavljača, sa kojima je ostvarila promet u iznosu preko 117 miliona evra. Takođe, kompanija se ponašala kao društveno odgovorna i donirala je blizu 400.000 evra za najugroženiju decu, omladinu, sport, projekte iz prosvete, kulture i drugih delatnosti.