Novi izgled i ukus koji traje opravdava da je Nikšićko bilo „oduvijek moderno“, čemu svedoče brojni ljubitelji jednog od najpopularnijih napitaka na svetu.
Nikšićko je čvrsto povezano sa mestom svog porekla, gradom Nikšićem, a tu vezu prožima posebna kultura i tradicija oličena u elementima dizajna koji će privući vašu pažnju. Brend je ostao veran iskonskoj zelenoj boji, koja odiše tradicijom i sofisticiranom elegancijom. Nikšićko tamno je, takođe, dobilo svoju posebnost novim dizajnom i izdvaja se svojim izgledom. Brend Nikšićko sada je uočljiviji sa mnogo više ponosa i samouverenosti u kvalitet koji se nalazi u osnovi ove pivske priče. Glavna privlačnost novog izgleda dolazi od elegantne jednostavnosti i direktnosti.
„Verni tradiciji brenda, želeli smo da napravimo važan korak napred u našem vizuelnom identitetu. Zadržavamo duh Nikšićkog, a njegov izgled činimo privlačnijim. Da bismo ostali „oduvijek moderni“, kako to Nikšićko pivo poručuje, moramo biti verni i sebi i duhu vremena. To je razlog za novi vizuelni identitet na koji smo izuzetno ponosni”, rekao je iz Apatinske pivare Igor Vukašinović, generalni direktor za Srbiju i Crnu Goru i direktor prodaje i izvrsnosti ka kupcima.
Još od davne 1896. godine, Nikšićko daruje zadovoljstvo i beskompromisan kvalitet iskusnim ljubiteljima piva. U savršeno balansiranom ukusu spajaju se bogata tradicija, visok kvalitet pažljivo biranih sastojaka i neukrotiva svežina prirode kojom je Nikšićko inspirisano. Nema sumnje da će svi ljubitelji još više uživati u ukusu Nikšićkog piva, koje sada ima otmeniji izgled poštujući tradiciju i pokazujući samouverenost.