Kupujte kvalitetno i dodatno uštedite

Da je sasvim moguće odabrati kvalitetne proizvode, a pri tom i uštedeti novac, potvrđuju nam u potrošačkim udruženjima.

Promo

Kako su nam pojasnili do „pametne kupovine“ se dolazi tako što se prvo sastavi detaljan plan nabavke, a potom pažljivo uporede cene i tek onda odaberu provereni artikli.
I mi smo nastojali da obavimo pametnu kupovinu po tom receptu, pa smo pratili „plave“ cene istaknute na brojnim artiklima u svim Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go trgovinama. Reč je o kvalitetnim a cenovno pristupačnijim proizvodima privatne robne marke trgovinskog lanca Delez Srbija. Tako smo u ovoj nedelji u Tempo i Mega Maxi hipermarketima pronašli kiselu pavlaku po ceni od 60 dinara, domaći blagi ajvar od 350 dinara, svetlo pivo u limenci od 62 dinara, tunjevinu u komadićima od 150 dinara, dvoslojni ubrus po ceni od 390 dinara.
Iz kompanije navode da se na njihovim policama po omiljenim cenama koje štede kućni budžet može pronaći sve što je neophodno jednom domaćinstvu počev od osnovnih životnih namirnica, slatkiša, delikatesa, sokova, pa sve do tečnih sapuna, toalet papira ili sredstva za higijenu i da ukupno u asortimanu imaju više od 800 takvih proizvoda. Cene ovih artikala su uvek niske i menjaju se na sedmičnom nivou.
Maja Anokić iz Centra potrošača Srbije smatra da je prvo pravilo racionalne potrošnje da kupujemo ono što nam je potrebno i u količinama koje su nam dovoljne:
„Nepotrebno je stvarati suvišne zalihe i gomilati robu bez posebnog razloga. A u većim nabavkama, nedeljnim ili mesečnim, obavezno napravite spisak i kupujte po spisku, tako ćete pazariti ono što vam je zaista potrebno, a novac trošiti racionalno. Obavezno obratite pažnju na cene i kupujte tamo gde je najpovoljnije. Danas svi veliki marketi imaju svoje nedeljene liflete na kojima jasno ističu šta koliko košta i to možete veoma lako da ispratite i da uporedite cene pa da odaberete najpovoljnije, bilo da je reč o stalnim ponudama ili akcijama i sniženjima.“
I u kompaniji Delez Srbija podsećaju da kupovinom artikala privatne robne marke može dodatno da se uštedi jer upravo ove proizvode karakteriše najbolji odnos cene i kvaliteta. Iz tog razloga je i primetan rast prodaje ovih privatnih robnih marki, a to je upravo dokaz da potrošači obraćaju sve više pažnje na cenu, ali i na kvalitet proizvoda.
„Artikli privatne robne marke su odličnog kvaliteta, pristupačnih cena, a proizvode ih najbolji dobavljači na domaćem i inostranom tržištu. U Delezu njihovo učešće stalno raste, jer ih kupci traže i sada oni čine više od 30 posto ukupnog prometa. Ono što je nama izuzetno važno su stroge kontrole kvaliteta koje svaki proizvod prođe pre dolaska na rafove, a naši kupci navode da ih biraju i zbog odličnih cena. Nastavićemo da ulažemo u ovaj segment i da stalnim inovacijama kupcima pružimo artikle koji imaju nivo kvaliteta najboljih na tržištu, uz cenu koja je pristupačna i u ovom trenutku velika podrška uštedi kućnog budžeta“, istakla je Tanja Perović Al Hamashi, rukovodilac privatne robne marke.
Najpoznatije među njima su MAXI, Premia, Delhaize ili Nature’s Promise, kao i brend koji okuplja proizvođače iz najlepših delova Srbije - Od naše zemlje.