AMG lider u digitalnom izdavaštvu u svim segmentima
Podaci iz novembra pokazuju da je Adrija medija grupa po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.
Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima AMG u novembru, dobije se neverovatan broj – 608 godina i 248 dana, što je čak 5,3 miliona sati. To znači da smo za 79% ispred drugoplasiranog izdavača, a 139% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.
AMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U novembru su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 309 miliona stranica, što je za 85% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 196% više u odnosu na trećeplasiranog.
AMG dominira i u broju poseta: samo u novembru građani Srbije su preko 103 miliona puta posetili naše sajtove, što je 42% više od drugoplasiranog i 102% više od trećeplasiranog na Gemius listi.
Dominacija u kategorijama vesti, žena/životni stil i sport
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije, AMG je lider u segmentima vesti, žena/ životni stil i sport.
Na Kuriru najduže zadržavanje i najveći broj otvorenih strana
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je i u mesecu za nama potvrdio lidersku poziciju među domaćim sajtovima. Na Gemius listi Kurir se našao na prvom mestu po broju otvorenih stranica i ukupnom vremenu koje su čitaoci proveli na sajtu, dok Blic doseže nešto veći procenat u broju poseta i jedinstvenih korisnika.
Neverovatnih 49 meseci u nizu Kurir je najčitaniji srpski portal sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najdužim vremenom zadržavanja korisnika na sajtu. Stranice Kurira su tokom oktobra otvorene više od 204 miliona puta, što je za 46% više od prvog sledećeg konkurenta, a građani Srbije su na njemu proveli čak 47% više vremena nego na sajtu prvog sledećeg konkurenta, što govori da Kurir ima najlojalniju publiku
Kurir televizija kolažni kablovski kanal broj 1
Kurir televizija se pozicionirala kao najgledaniji kolažni kablovski kanal u mrežama u kojima je dostupna. To potvrđuju podaci zvaničnog merenja televizijskog auditorijuma (Nielsen Audience Measurement) koji pokazuju da imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje pola miliona gledalaca na dnevnom nivou.
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir koji je prepoznatljiv po originalnom i kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, ali i činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 9 sati originalnog programa, sa omiljenim serijskim i filmskim programom i puno zabavnog porodičnog sadržaja.
Hvala na poverenju
AMG nastavlja da niže uspehe zahvaljujući profesionalnom radu i posvećenosti našeg tima i velikom poverenju naših čitalaca.
Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima grupe učestvuju i naši specijalizovani brendovi: smartlife.rs, lepaisrećna.rs, stvarukusa.rs, sensa.rs, wanted.rs, yumama.rs, glossy.rs, stil.rs, nationalgeographic.rs, elle.rs i drugi. Deo AMG porodice je i oglasnik sasomange.rs, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvalni smo svima koji doprinose uspesima Adrija medija grupe: našim čitaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
Hvala na poverenju!
* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.