• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Naložena provera bezbednosti Aeroflota

Državno tužilaštvo Rusije najavilo je u utorak da će zbog pada Aeroflotovog aviona Boing-737, u kojem je poginulo 88 putnika i članova posade, početi proveru bezbednosti te ruske aviokompanije i njenih kćerki.

Državno tužilaštvo Rusije najavilo je u utorak da će zbog pada Aeroflotovog aviona Boing-737, u kojem je poginulo 88 putnika i članova posade, početi proveru bezbednosti te ruske aviokompanije i njenih kćerki.

"U vezi sa nesrećom letelice Boing-737, aviokompanije Aeroflot-Nord, kćerke Aeroflota, u rejonu grada Perm, državno tužilaštvo je naložilo transportnim tužilaštvima da provere poštovanje zakona o avijacionoj bezbednosti i bezbednosti letova", navodi se u saopštenju tužilaštva.

Tužilaštvo je naložilo i da se preduzmu mere koje bi sprečile "kršenja zakona, koji mogu predstavljati opasnost po bezbednost u vazdušnom transportu".

Takve provere biće izvršene i u Rosavijaciji i agenciji za kontrolu transporta (Rostransnadzor).

Moskovski tiražni dnevnik "Komsomolska pravda" piše, pozivajući se na jednog od načelnika istražnih organa Perma, da je moguće da je pilot bio "nagovoren da leti neispravnim avionom".

Taj izvor, koji je želeo da ostane anoniman, naveo je da je avion, pre poletanja sa moskovskog aerodroma Šeremetjevo prošao posebnu tehničku kontrolu, što je moglo biti posledica žalbi posade na tehničku neispravnost letelice.

List navodi da su i putnici pre poletanja zvali telefonom svoje porodice, navodeći da avion "nešto dugo na puštaju da uzleti".

Po ruskim propisima, žalbe i tehnički pregled moraju biti fiksirani u dokumentima, ali po rečima izvora lista, dokumenti mogu biti i uništeni. "O tome se sada i vodi istraga", dodao je on.

"Komsomolska pravda" piše da je začuđujuća i reakcija Aeroflota, koji je, ne čekajući ubedljive dokaze da je avion pao ne zbog terirističkog napada, ili sudara, odmah objavio da raskida ugovor sa kompanijom ćerkom Aeroflot-Nord, pošto je osramotila zvanje glavnog ruskog avioprevoznika.

Vladin list "Rosijskaja gazeta" navodi priču žene koja je letela istim avionom nedelju dana pre nesreće, i koja je rekla da je "let bio pravi užas".

"Letela sam upravo tim avionom 6. septembra do Perma. Još smo u Moskvi kasnili sa poletanjem na sat i 20 minuta, zbog tehničkih neispravnosti, kako je bilo rečeno putnicima", rekla je neimenovana žena listu.

Prema njenim rečima, putnici su sedeli u avionu sve vreme dok je trajala popravka, a kada se pokrenuo, i otišao dvadesetak metara od parkinga, motor se ponovo ugasio.

"Molili smo se, u avionu je bila grobna tišina. Ceo let je izgledao kao užas. Osećaj smrti leteo je zajedno sa nama. Letim dosta često, ne bojim se letova, ali taj životinjski strah od smrti je bio toliko jak, da kada su saopštili o avionskoj nesreći, nisam sumnjala da je reč o istom avionu, neispravnosti motora", ispričala je ona.

List "Komersant" prenosi ocene eksperata da avion nije eksplodirao u vazduhu i da se u vazduhu nije dogodilo njegovo razrušavanje. Letelica se rasturila pri udaru o zemlju, i pri paljenu kerozina, piše dnevnik, pozivajući se na jednog od članova komisije za istragu nesreće.

Pri tom, jednim od osnovnih uzroka tragedije naziva se požar u desnom motoru i neispravnost aparature, koja meri pritisak izvan i unutar aviona, dodaje list.

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image