Izgradnja je trajala devet godina, a troškovi su iznosili oko 20 milijardi dolara.
Deo te saobraćajnice ide kroz tunel ispod mora, čime se brodovima omogućava nesmetani prolaz kroz deltu Biserne reke (Đuđjan), srce kineskog proizvodnog sektora.
Rojters navodi da će, sa otvaranjem ovog mosta, koji ima veliki ekonomski i politički značaj, vreme putovanja preko delte Biserne reke sa nekoliko sati svesti na samo 30 minuta.
Ovaj most predstavlja fizičku vezu sa Hongkogom, finansijskim centrom Azije, nad kojim je Kina od Britanije preuzela kontrolu 1997. godine uz garantuje da će taj poluautonomni region zadržati svoj pravni i ekonomski sistem u narednih 50 godina.
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Mondo ukrštenica za 23. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!