Razlog tome je nova strategija otvaranja prodavnica u centrima gradova kao dopunu svojim većim objektima.
Iz kompanije je saopšteno da će ukidanje omogućiti fokusiranje na "platformu elektronske trgovine, bolje ispunjavanje potreba potrošača" i na to da ona bude "pogodnija i dostupnija većem broju ljudi".
Kompanije otvara prodavnice u 30 centara velikih gradova kako bi svima bila dostupna.
"Moramo da priznamo da se maloprodajni prospekti transformišu u obimu i tempom koji do sada nismo videli", rekao je Jesper Brodin, direktor "Ingka grupe" , najveće maloprodajne kompanije unutar "Ikea" franšize.
On je dodao da Ikea mora da investira i razvija svoje poslovanje kako bi ispunila potrebe potrošača na bolje i nove načine, preneo je AP.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
Kakav debakl Hrvatske u košarci, i to od Bosne! Odlazak na Eurobasket će biti nemoguća misija