Najopasniji gradovi za pešake u Evropi su Brisel i Rim, pokazuju rezultati istraživanja Automoto kluba Italije objavljeni u petak.
Najopasniji gradovi za pešake u Evropi su Brisel i Rim, pokazuju rezultati istraživanja Automoto kluba Italije objavljeni u petak.
U Evropi svake godine oko 8.000 ljudi pogine prelazeći ulicu, javila je italijanska agencija ANSA.
Rezultati ovog istraživanja, koje se odnosi na bezbednost na pešačkim prelazima u najvećim evropskim gradovima, predstavljeni su u Veroni, na Međunarodnom sajmu bezbednosti na putevima.
Anketa, sprovedena u saradnji sa 17 evropskih automoto klubova okupljenih u programu Euro Test, pokazala je da su pešaci najbezbedniji u Londonu, dok je situacija u drugim metropolama prilično sumorna.
Najopasniji grad za pešake je belgijska prestonica, sedište glavnih institucija zaduženih za donošenje regulativa o bezbednosti na putevima, a odmah iza Brisela našao se Rim.
Istraživanje je pokazalo da u velikoj većini evropske "zebre" nemaju rampe za hendikepirane kao ni zvučne uređaje za slepe, da su loše osvetljene i sa neadekvatnom signalizacijom.
Kao jedan od glavnih problema navodi se i nedostatak kulture učesnika u saobraćaju, dajući kao primer parkiranje vozila na pešačkim prelazima.
(Tanjug)
U Evropi svake godine oko 8.000 ljudi pogine prelazeći ulicu, javila je italijanska agencija ANSA.
Rezultati ovog istraživanja, koje se odnosi na bezbednost na pešačkim prelazima u najvećim evropskim gradovima, predstavljeni su u Veroni, na Međunarodnom sajmu bezbednosti na putevima.
Anketa, sprovedena u saradnji sa 17 evropskih automoto klubova okupljenih u programu Euro Test, pokazala je da su pešaci najbezbedniji u Londonu, dok je situacija u drugim metropolama prilično sumorna.
Najopasniji grad za pešake je belgijska prestonica, sedište glavnih institucija zaduženih za donošenje regulativa o bezbednosti na putevima, a odmah iza Brisela našao se Rim.
Istraživanje je pokazalo da u velikoj većini evropske "zebre" nemaju rampe za hendikepirane kao ni zvučne uređaje za slepe, da su loše osvetljene i sa neadekvatnom signalizacijom.
Kao jedan od glavnih problema navodi se i nedostatak kulture učesnika u saobraćaju, dajući kao primer parkiranje vozila na pešačkim prelazima.
(Tanjug)