Auto se kretao velikom brzinom, jer su Dajana i Dodi bežali od paparca. Dodi Al Fajed i vozač automobila Henri Pol poginuli su na licu mesta, dok je Dajana umrla na putu do bolnice.
Vest o Dajaninoj smrti skrivala se od njenih sinova, prinčeva Vilijama i Harija, koji su bili na odmoru sa kraljicom u Balmoralu.
Od prinčeva su sakrili sve novine, televizore i radioprijemnike, ispričao je ranije kraljevski dopisnik Diki Arbiter.
Kad je čuo vest o smrti majke, mlađi sin Hari molio je oca, princa Čarlsa, da sa njim ide u Pariz po njeno telo. To mu, međutim, nije dozvoljeno.
Arbiter je otrkio još nekoliko detalja o samoj sahrani. On kaže da je vest o smrti princeze Dajane zatekla dvor. Ljudi su odmah nakon vesti da je Dajana poginula krenuli da se okupljaju i ostavljaju cveće, priča i objašnjava da je protokol Dajanine sahrane zapravo bio planiran za sahranu kraljice majke.
"Telefoni u palati zvonili su ceo dan, a novinarima smo govorili da ćemo više informacija dati u jutarnjim satima. Nazvao sam dvorac Vindzor i Sandringem i zamolio da spuste zastave na pola koplja. Brinulo me je šta će se dogoditi u Bakingemskoj palati, jer je kraljevski običaj da zastava nikada nije na pola koplja, čak ni onda kad neko od njih umre, jer to je simbol kontinuiteta monarhije", ispričao je kraljevski dopisnik koji je radio na dvoru za vreme braka Čarlsa i Dajane.
Sa njom su 31. avgusta 1997. godine poginuli i njen pratilac, sin egipatskog milijardera Dodi al Fajed i njihov vozač Henri Pol. Dajana je preminula nekoliko sati kasnije u obližnjoj bolnici, dok je nesreću preživeo njen telohranitelj Trevor Ris-Džouns.
Prema zvaničnim podacima, nesreća se dogodila kada je automobil, mercedes, pri brzini većoj od 100 kilometara, bez kočenja udario u betonski potporni stub tunela Alma u Parizu.
Dajana, majka britanskih prinčeva Vilijema i Harija, (1961-1997) sahranjena je 6. septemba na porodičnom groblju u Altorpu, na Ovalnom jezeru, a na poslednjem ispraćaju, ispred Vestminsterske palate okupilo se više od milion ljudi.
Prenos sahrane pratilo je dve milijarde ljudi širom sveta.
Smrt Lejdi Di i nakon 22 godine izaziva kontroverze. Krivica se prvo svalila na paparace koji su pratili non-stop, a navodno tokom nesreće nisu im pomogli već su ih fotografisali.
Druga sumnja je bila na vozaču i mogućnosti da je bio pijan kada se dogodila nesreća u tunelu.
Dijaninu smrt pratila je i priča da je navodno u nesreću bila umešena britanska obaveštajna služba kojoj nisu odgovarale princezine veze s muslimanom.
Još jedna kontroverza je automobil "fijat punto" koji je zakačio automobil u kome je bila Dajana.
Nakon tragedije, vozilo je napustilo mesto nesreće.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina
Zvezdin Amerikanac hitno reagovao na pomen otkaza Sferopulosu: Šuter crveno-belih se oglasio na Instagramu