U avionu koji je putovao iz rumunske prestonice bilo je 169 putnika i četiri člana posade, kada je dim preplavio avion ubrzo nakon poletanja.

Avion, Boing 737-800, proglasio je vanrednu situaciju i vratio se na aerodrom Otopeni, gde su uplašeni, ali nepovređeni putnici iskrcani,.

Incident se dogodio u utorak ujutro na letu koji je prvobitno bio predviđen za 6.40 ujutro za Londonu.

Zbog tehničkih problema zamenjen je avion I let je pomeren za 10 časova I 57 minuta.

Samo nekoliko minuta nakon poletanja, kapetan je i signalizirao uzbunu kako bi se mogao vratit na mesto poletanjai.

Dim je počeo da puni kabinu kada se avion popeo na 5000 metara, a putnike je uhvatila panika.

Nakon sletanja mnogi su putem društvenih mreža  podelili svoja iskustva kao što je Kozmin Malureanu koji je napisao:

“Bilo je traumatično iskustvo, čim sam odvezao pojas sve se napunilo dimom. Nismo mogli da vidimo ni dva reda ispred nas. “

Putnici su se požalili da osoblje nije uspelo da smiri situaciju među preplašenim putnicima.

'Bilo je jako loše, posada je bila nema. Nismo videli ni maske sa kiseonikom koje bi trebale pasti u takvoj situaciji.  To se nije desilo i bio sam u pravoj panici" istakao je Kozmin.

Kako bi prestali udisati dim, mnogi putnici su nabacili šalove ili odeću preko usta kako bi pokušali da dođu do čistog vazduha.

Avio-kompanija je organizovala i treći avion za putnike, na ovom letu za London, koji je bio planiran za 15 časova, ali 29 ljudi je zbog trauma odbilo da putuju aviokompanijom.

Rajaner je istakao da je manji tehnički problem aviona prouzrokovao dim koji je napunio unutrašnjost aviona.

Da bi minimizirali kašnjenje, putnici su se ukrcani u rezervni avion koji je bio zamrznut pre nego što je poleteo u London.

Ubrzo nakon poletanja avion se vratio za  Bukurešt iz predostrožnost, nakon što je kabinska posada prijavila neidentifikovani dim u kabini (za koji verujemo da je nastao usled curenja tečnosti koja se ide kroz sistem klimatizacije). Posada je obavestila lokalnu kontrolu letanja i avion je normalno sleteo u Bukurešt, gde su ga pregledali inženjeri kompanije." istakli su iz Rajanera. 

Bukurešt je pogođen ledenim temperaturama,  mada nije poznato da li je to igralo ulogu u teškoćama aviona.

Međutim, otkriveno je da je avion morao biti odmrznut, pre nego što je dozvoljeno da poleti.

Istraga je u toku.