Reformu regulativa teretnog saobraćaja promovisale su bogatije članice EU, uključujući Francusku i Holandiju.
Siromašnije članice EU žele da imaju korist tako što svoje usluge nude po nižim cenama.
Većina članica EU saglasila se u decembru prošle godine sa reformama saobraćajnog sektora, uključujući pravo kamiondžija zaposlenih u inostranstvu da se kući vrate svake tri do četiri sedmice, da sedmični odmor moraju provesti izvan vozila, a ne na parkinzima, da poslodavci moraju snositi troškove smeštaja.
Prema novim pravilima, kamioni koji su u međunarodnom saobraćaju moraju da se vraćaju u sedišta kompanije svakih osam sedmica, a taj potez je osmišljen u sklopu borbe protiv prakse da se transportne kompanije registruju u zemljama sa nižim porezima, a da odatle uopšte ne posluju, prenosi Radio Slobodna Evropa.
Međutim, Bugarska, Rumunija, Poljska, Mađarska, Letonija, Litvanija, Estonija, Malta i Kipar su protiv toga.
Ove zemlje traže izmene novih regulativa, o kojima će se raspravljati u narednim mesecima u Evropskom parlamentu.
Luda pobeda Partizana! Gubio 14 razlike, vratio se iz ponora i dobio izgubljen meč
Željka Obradovića iznerviralo pitanje: Ima moja klupa, pa se prijavite ako mislite da je lako!
Milicu pred svadbu ostavio verenik zbog kilaže: Naša influenserka se zainatila, danas je riba i po!
"Ja iskreno nemam pojma o čemu vi pričate": Obradovića pitali za "tajni sastanak" o ABA ligi
"Vašington u ulozi Deda Mraza za Partizan": Pogledajte nestvaran preokret crno-belih u Areni!