Reformu regulativa teretnog saobraćaja promovisale su bogatije članice EU, uključujući Francusku i Holandiju.
Siromašnije članice EU žele da imaju korist tako što svoje usluge nude po nižim cenama.
Većina članica EU saglasila se u decembru prošle godine sa reformama saobraćajnog sektora, uključujući pravo kamiondžija zaposlenih u inostranstvu da se kući vrate svake tri do četiri sedmice, da sedmični odmor moraju provesti izvan vozila, a ne na parkinzima, da poslodavci moraju snositi troškove smeštaja.
Prema novim pravilima, kamioni koji su u međunarodnom saobraćaju moraju da se vraćaju u sedišta kompanije svakih osam sedmica, a taj potez je osmišljen u sklopu borbe protiv prakse da se transportne kompanije registruju u zemljama sa nižim porezima, a da odatle uopšte ne posluju, prenosi Radio Slobodna Evropa.
Međutim, Bugarska, Rumunija, Poljska, Mađarska, Letonija, Litvanija, Estonija, Malta i Kipar su protiv toga.
Ove zemlje traže izmene novih regulativa, o kojima će se raspravljati u narednim mesecima u Evropskom parlamentu.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!