Oglašavanje za klađenja, pre svega za sportska, u Španiji je naglo poraslo poslednjih godina i dominira u reklamama tokom fudbalskih utakmica, preneo je AP.
Prema rečima ministra potrošnje Alberta Garsona, planirane mere će uticati na reklame na internetu, televiziji i na sportskim događajima i osmišljene su tako da zaustave oko 80 odsto trenutnih reklama za onlajn klađenje.
Španski zakon će ograničiti reklame za klađenje na televiziji na termine između jedan i pet sati ujutru, osim za vreme sportskih događaja, kada se mogu prikazivati tek nakon 20.00 časova.
Vikendom, inače, mnogi fudbalski mečevi počinju pre 20.00 časova.
Osim toga, poznatim zabavljačima ili sportskim zvezdama biće zabranjeno učešće u reklamama za klađenje.
Kladionicama će biti zabranjeno da naplaćuju sportskim stadionima da ih reklamiraju kao sponzore, a timovima koje sponzorišu kladionice biće zabranjeno da prodaju dresove dečjih veličina s nazivom kladionice.
Ajzea Kenan je heroj, a Zvezda je tim za plejof: Pobeda crveno-belih, zvuk sirene doneo trijumf!
"Partizan ima tim za fajnal-for Evrolige": Braun za MONDO o Željkovom izazovu i najvećoj želji u karijeri
Trojica igrača Partizana ne treniraju: Željko Obradović otkrio detalje pred Makabi!
Od ovog datuma biće -20, pašće pola metra snega: Prognoza Marka Čubrila za 2025, otkrio i kakvo leto nas čeka
"U redu ako ne razumete košarku, vaše pitanje me vređa!": Greška na konferenciji Sferopulosa napravila haos!