• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Hoćete čašu gaziranog mleka?

Coca-Cola pića stižu do kupaca u različitim ukusima, ali njihov najnoviji izum može da nekim ljudima podigne obrve zato što sadrži mleko.

Coca-Cola pića stižu do kupaca u različitim ukusima, ali njihov najnoviji izum može da nekim ljudima podigne obrve zato što sadrži mleko, piše londonski Gardijan.

Ovaj gigant je pustio u probnu prodaju novo "živahno" piće koje se zove "Vio" po ceni od 1.50 dolar.

Novi napitak je izrađen od obranog mleka pomešanog sa gaziranom vodom, aromitozovano je voćem i zaslađeno šećerom od šećerne trske.

Možete birati ukuse šumećeg limuna, breskve i manga, tropske kolade i mešavine bobičastog voća, a pića su puštena u prodaju u Njujorku i upakovana u šarene luksuzne aluminijumske boce.

"Lansiranje 'Vio' napitka je uzbudljiv događaj za potrošače", rekao je portparol britanske divizije kompanije.

"Ipak, trenutno ne planiramo da prodajemo 'Vio' u bilo kojoj zemlji u Evropi", dodao je on.

Kompanija kaže da "Vio" ima "slasan, jedinstven i gladak ukus", bez veštačkih aroma, konzervansa ili zaslađivača.

Ipak, Vio nije privuko mnogo pozitivnih reakcija na BevNET, veb-sajtu koji ocenjuje bezalkoholna pića.

Oni su ocenili da "Vio" sa mangom i breskvom u neku ruku podseća na Lase, popularni indijski napitak baziran na jogurtu, ali da je "ubistveno sladak", a da je ukus šumećeg limuna u neku ruku razočaranje u odnosu na zazubice koje su kupcima pravljene tokom promocije.

Karla Ogia Luis, iz kompanije za istraživanje tržišta Mintel, rekla je da ne misli da je ovo proizvod koji će dobro proći u Velikoj Britaniji.

"Mi nismo zemlja koja je nešto naviknuta na termički obrađeno mleko – ako ga imamo u kući, nalazi se u krednecu u kome je i pribor za hitnu pomoć", objašnjava Karla.

Ona tvrdi da su gazirani mlečni proizvodi popularni u Aziji, ali da u Velikoj Britaniji će mali broj ljudi da ga kupi jednom ili dva puta iz znatiželje. "Ne mislim da će to postati popularno piće ovde", zaključuje ona.

Pokušaj kompanije Britvic da prodaje gazirano mleka u Britaniji pre šest godina je doživeo neuspeh. Koncept se pokazao kao "previše izazovan za potrošače u toj fazi", saopštila je kompanija nakon toga.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image