• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Indijska železnica ne zna geografiju

Indijsko ministarstvo železnice našlo se u nevolji zbog reklame za novi luksuzni voz na kojoj je glavni grad Nju Delhi smešten na teritoriji susednog Pakistana.

To nije jedini gaf na reklami koja je objavljena u gotovo svim vodećim listovima kao najava za zvanično puštanje u pogon nove kompozicije "Maharadža Ekspes", koja je u subotu počela da saobraća na relaciji između Kalkute i Nju Delhija.

Gotovo nijedno mesto sa ove trase nije na svom mestu na geografskoj karti u sklopu reklame, ali je postavljanje Nju Delhija unutar pakistanskih granica izazvalo pravu buru ljutitih reagovanja.

Predstavnik indijske železnice Samir Gosvani izjavio je za medije da je reč o "gruboj greški" i da je agencija zadužena za grafički dizajn reklame suspendovana.

Šef reklamne agencije bezuspešno je pokušavao da objasni da je reč o "umetničkoj kreaciji" koja nije imala za cilj da izazove kontroverzu.

Ovo je drugi sličan skandal od početka godine. U januaru, ministarstvo za brigu o ženama i deci objavilo je reklamu na kojoj se greškom našla fotografija Tanvira Ahmeda, bivšeg komandanta pakistanske avijacije.

"Maharadža ekspres" je prevashodno namenjen bogatim turistima. Tokom sedmodnevnog putovanja putnici obilaze glavne turističke lokalitete u zemlji poput Agre u kome se nalazi čuveni Tadž Mahal, Gaje, budstičkog centra hodočašća i nacionalnog parka Bandavgar.

Putovanje ovim luksuznim vozom, u zavisnosti od kategorije, staje od 4.200 do 13.000 evra.



(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image