• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

HAOS U KINI ZBOG REKLAME, SNIKERS MORAO DA SE IZVINJAVA! Ovaj video spot RAZBESNEO sve - nazvali Tajvan državom!

Autor Sara Gajić

Proizvođač čokoladica Snikers se izvinio Kini zbog svoje reklame.

 Poizvođač Snikersa se izvinio Kini Izvor: YouTube/Screenshot/Mashed

Američka kompanija koja proizvodi Snikers izvinila se Kini u petak, nakon što je objavljena reklama u kojoj je nagovestila da je Tajvan zemlja. "Mars Rigli", američka multinacionalna korporacija, lansirala je ograničenu seriju Snikers čokoladica i u spornoj reklami istakla da je popularna čokoladica dostupna samo u Južnoj Koreji, Maleziji i Tajvanu, navodi Rojters.

Ta reklama je veoma brzo postala viralna na kineskim platformama društvenih medija, uključujući Veibo. "Mars Rigli" je tada objavio izvinjenje i poručio da je revidirao rečnik u toj reklami koja je uznemirila Kineze. Pogledajte je:

"Kompanija 'Mars Rigli' poštuje kineski nacionalni suverenitet i teritorijalni integritet i vrši svoje poslovne opreacije u striktnom saglasju sa lokalnim kineskim zakonima i regulativama", navedeno je u saopštenju.

Snikers je na ovaj način postao jedan od niza inostranih brendova koji su bili prinuđeni da se izvinjavaju nakon što su ih korisnici društvenih mrežau Kini "prozvali" da ne koriste zvanični termin Pekinga – "Provincija Tajvan".

Skandal se dešava u momentu povećane tenzije zbog putovanja predsednice Predstavničkog doma Nensi Pelosi na Tajvan, na šta je Kina reagovala velikom vojnom vežbom, ali i diplomatsklim putem.

(MONDO)

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Хахаха

хахахаха ето, сви брендови каче заставе са бојом дуге, подржавају ствари. А онда када је потенцијални удар на профит, и хитлера би подржали.

FlegmaticnoEmpatican

Ko će nama da se izvini?

Ejpril O Nil

Ništa što je namerno ne može da bude slučajno.

special image