Na ovogodišnjem sajmu učestvovali su izlagači iz 145 zemalja, regiona i međunarodnih organizacija, a lansirano je 438 novih proizvoda, tehnologija i usluga. To je prvi važni međunarodni sajam u Kini nakon 20. Nacionalnog kongresa Komunističke partije Kine. Bogati rezultati pokazuju da sajam uvoza već postaje platforma za otvaranje na visokom nivou.

Zajedničko deljenje znači više prilika. Kina ima ogromno tržište. Kina je važan trgovinski partner više od 140 zemalja i regiona, i je najveća zemlja za globalnu trgovinu robama pet godina uzastopno. Sve zemlje na ovogodišnjem sajmu zajedno su podelile prilike na kineskom tržištu, prilike otvaranja i prilike međunarodne saradnje, naročito najnerazvijenije zemlje.

Oko 30 preduzeća iz najnerazvijenijih zemalja su na ovogodišnjem sajmu uvoza besplatno koristila štandove, što je 100 odsto više u odnosu na prošlogodišnji sajam. Indijski orah iz Gvineje Bisaa, tepih iz Avganistana… Ovi proizvodi su takođe našli svoje tržište. Rezultati razvoja više i pravednije donose korist narodu svih zemalja.

Ove godine se obeležava prva godina da je Regionalno sveobuhvatno ekonomsko partnerstvo (RCEP) stupilo na snagu. Rakija iz japanskog sreza Okinave, pirinač iz Kambodže, govedina iz Australije… Na sajmu uvoza su pokazani proizvodi iz zemalja članica RCEP-a. Prema izveštaju koji je objavila Banka HSBC pod naslovom „Kina u očima stranih preduzeća 2022: Zajedničko deljenje novih prilika RCEP-a“, 93 odsto zemalja članica RCEP-a će povećati trgovinski kontakt sa Kinom.

Brojna strana preduzeća su donela odluku da će povećati investicije u Kinu, izgraditi fabrike u Kini, ili osnovati centre za istraživanje u Kini.

Svi strani proizvodi mogu da na sajmu uvoza nađu svoje kupce, i da uđu na kinesko tržište. To je praksa Kine, da unapređuje izgradnju zajednice zajedničke budućnosti. Otvaranje i saradnja su pravilan put.

Strane kompanije trenutno mogu da se prijave za sajam uvoza sledeće godine. Priča CIIE-a o zajedničkoj budućnosti se nastavlja.