• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kinesko tržište robe široke potrošnje otporno uprkos kovidu 19

Izvor Promo

Kineski sektor robe široke potrošnje ostao je otporan uprkos preprekama u lancu snabdevanja i pritisku na ekonomski pad izazvan kovidom 19, navodi se u nedavnom izveštaju.

 Kinesko tržište robe široke potrošnje otporno uprkos kovidu 19 Izvor: Kineski radio internacional

Sektor je porastao za 3,6 odsto na godišnjem nivou tokom prva tri kvartala 2022. godine, prema izveštaju koji su zajednički objavili ''Bain & Company'' i ''Kantar Worldpanel''.

Izveštaj je analizirao 26 ključnih kategorija koje obuhvataju četiri najveća sektora robe široke potrošnje: upakovanu hranu, piće, sredstvaza ličnu negu i za održavanje kuće.

Sektori upakovane hrane i održavanja kuće zabeležili su najveći rast tokom perioda zbog gomilanja zaliha izazvanih pandemijom i povećane brige za zdravlje i higijenu.

Zanimljivo je da se više od polovine ukupnog međugodišnjeg rasta robe široke potrošnje u prva tri kvartala može pripisati upakovanoj hrani.

Što se tiče maloprodaje, e-trgovina je porasla sličnim tempom kao i sveukupno tržište robe široke potrošnje, dok su manji formati oflajn prodavnica i onlajn-oflajn (O2O) trgovina bili na udaru epidemije, navodi se u izveštaju.

Vrednost trgovine O2O porasla je za 17 procenata u trećem kvartalu u odnosu na prošlu godinu s obzirom da su potrošači pravili zalihe i kupovali potrepštine.

Prodavnice prehrambenih proizvoda takođe su dobile na snazi, pokazao je izveštaj.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA