Komšije plaćaju i za trećinu više za nova vozila u odnosu na prosečne cene u EU, navela je Evropska komisija u poslednjem izveštaju.
U analizi Evropske komisije upoređuju se proizvodne i prodajne cene 27 robnih marki i oko 80 modela proizvedenih prošle godine.
Najskuplja su vozila koja se ne proizvode na Starom kontinentu, tako da se, na primer, "grand vitara" u Bugarskoj prodaje po ceni koja je 28 posto viša od prosečne u EU. "Nisan mikra" se nudi 30 posto skuplje, a "Honda sivik" čak za 35 procenata.
U Bugarskoj su automobili u proseku skuplji za 10 procenata u poređenju sa ostalim zemljama članicama zajednice, navodi se u izveštaju.
Bugari nisu sa EU tako dobro prošli kao recimo Slovenci, ali i kod njih postoje i vozila koja su jeftinija. Tako se "reno megan" u Bugarskoj tokom 2009. godine prodavao po ceni koja je 5,5 posto niža od prosečne u EU, a "pežo 407" je koštao sa 2,8 procenata manje.
(Tanjug)
Najskuplja su vozila koja se ne proizvode na Starom kontinentu, tako da se, na primer, "grand vitara" u Bugarskoj prodaje po ceni koja je 28 posto viša od prosečne u EU. "Nisan mikra" se nudi 30 posto skuplje, a "Honda sivik" čak za 35 procenata.
U Bugarskoj su automobili u proseku skuplji za 10 procenata u poređenju sa ostalim zemljama članicama zajednice, navodi se u izveštaju.
Bugari nisu sa EU tako dobro prošli kao recimo Slovenci, ali i kod njih postoje i vozila koja su jeftinija. Tako se "reno megan" u Bugarskoj tokom 2009. godine prodavao po ceni koja je 5,5 posto niža od prosečne u EU, a "pežo 407" je koštao sa 2,8 procenata manje.
(Tanjug)