Poljski konzervativci Jaroslava Kačinjskog pozvali su na bojkot piva "Leh" jer pivara ubeđuje Poljake da piju pivo "ledeni Leh" ogromnom reklamom blizu krakovskog zamka Vavel, gde je sahranjen predsednik Leh Kačinjski.
Evroposlanici iz stranke Kačinjskih Pravo i pravda, Marek Migalski i Rišard Čarnjecki, pozvali su danas na bojkot tog piva i osnovali profil na Fejsbuku "Leh - pivo za divljake".
Smeta im što turiste i Poljake koji dođu u drevni zamak poljskih kraljeva u Krakovu i obiđu u njima i grob Leha Kačinjskog u kripti ispod vavelske katedrale, kada izađu udari u oči taj ogromni transparent na hotelu "Forum" preko puta.
Migalski dopušta da je kontroverzna reklama za pivo smeštena blizu groba pokojnog predsednika Leha Kačinjskog možda nenamerna greška, i prvo daje šansu pivari da ogroman transparent do ponedeljka ukloni.
Čarnjecki je, međutim, uveren da je to namerna, kako je danas kazao, svinjarija.
"To je skandal. Pređene su sve granice etike. To je svinjarija. To tako ne može da prođe. Autori te ideje moraju da budu kažnjeni. I to tako da ne nađu sledbenike", rekao je poljskim medijima Čarnjecki.
Vlasnik brenda piva "Leh", Kampanjija Pivovarska, reklamu je naručila davno pre avionske nesreće 10. aprila kraj Smolenska, u Rusiji, u kojoj je među 96 putnika i člana posade poginuo i Leh Kačinjski.
Kada je predsednik sahranjen u zamku Vavel, pivara je proverila u naručenoj anketi da li će "ledeni Leh" asocirati Poljake na mrtvog predsednika, a kada je anketa pokazala da neće, odlučila je da reklamu smesti gde je i planirala - na najatraktivnije mesto u Krakovu.
(Beta)
Smeta im što turiste i Poljake koji dođu u drevni zamak poljskih kraljeva u Krakovu i obiđu u njima i grob Leha Kačinjskog u kripti ispod vavelske katedrale, kada izađu udari u oči taj ogromni transparent na hotelu "Forum" preko puta.
Migalski dopušta da je kontroverzna reklama za pivo smeštena blizu groba pokojnog predsednika Leha Kačinjskog možda nenamerna greška, i prvo daje šansu pivari da ogroman transparent do ponedeljka ukloni.
Čarnjecki je, međutim, uveren da je to namerna, kako je danas kazao, svinjarija.
"To je skandal. Pređene su sve granice etike. To je svinjarija. To tako ne može da prođe. Autori te ideje moraju da budu kažnjeni. I to tako da ne nađu sledbenike", rekao je poljskim medijima Čarnjecki.
Vlasnik brenda piva "Leh", Kampanjija Pivovarska, reklamu je naručila davno pre avionske nesreće 10. aprila kraj Smolenska, u Rusiji, u kojoj je među 96 putnika i člana posade poginuo i Leh Kačinjski.
Kada je predsednik sahranjen u zamku Vavel, pivara je proverila u naručenoj anketi da li će "ledeni Leh" asocirati Poljake na mrtvog predsednika, a kada je anketa pokazala da neće, odlučila je da reklamu smesti gde je i planirala - na najatraktivnije mesto u Krakovu.
(Beta)