• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Održana Gala KMG-a povodom Praznika proleća 2024.

Izvor Promo

„Gala Prolećnog festivala 2024.“ zvanično je počela večeras u osam sati po pekinškom vremenu (13 časova po srednjoevropskom vremenu).

 Održana Gala KMG-a Izvor: kineska medijska grupa

Gala događaj uključuje pesme, ples, skečeve, operu i narodnu umetnost. Gala Prolećnog festivala 2024. biće pored Pekinga paralelno održana u još četiri grada: Šenjangu, Sijanu, Kašgaru i Čangši

Ove godine se obeležava lunarna godina Zmaja. Zmaj je totem kineske nacije. Zmaj simbolizuje hrabrost i moć. Otprilike 20 odsto svetske populacije proslavlja Praznik proleća na razne načine. Kineska medijska grupa je nedavno održala aktivnost pod nazivom „Svet gleda galu Praznika proleća” u Keniji, Švajcarskoj, Laosu, Brazilu, Jordanu, Indoneziji, Tajlandu, Argentini, Južnoj Africi, Urugvaju, Fidžiju i drugim zemljama. Meštani su tom prilikom uživali u promotivnom videu gale, predstavama nematerijalne kulturne baštine, kao i u horskom izvođenju.

Pogledajte

02:53
Održana Gala KMG-a povodom Praznika proleća 2024.
Izvor: Kineski radio Internacional
Izvor: Kineski radio Internacional

 Kineska medijska grupa će stvoriti „kulturnu novogodišnju gozbu” kroz emitovanje „ideje + umetnosti + tehnologije”. Nove medijske platforme CGTN-a na 68 jezika će sarađivati sa više od 2.100 medija iz 200 zemalja i regiona u prenosu i emitovanju gale Praznika proleća. Preko 3.000 javnih ekrana u 90 gradova u 49 zemalja će uživo emitovati galu Praznika proleća, kako bi gledaoci širom sveta osetili šarm kineske kulture.

Izvor: kineska medijska grupa

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image