• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Drugi Diznilend u Kini

Američka kompanija "Volt Dizni" dogovorila je sa kineskom firmom "Šangaj šendi grup" izgradnju svog prvog zabavnog parka u kopnenom delu Kine.

Kompanija "Šangaj šendi", registrovana u avgustu, odabrana je za izvođača projekta, očekivane vrednosti 3,6 milijardi dolara koji će biti izgrađen u Šangaju.

Šangajski Diznilend će se prostirati na relativno maloj površini od četiri kvadratna kilometra.

Kineske vlasti su, posle desetogodišnjih pregovora, u novembru prošle godine u celosti odobrile izgradnju "Diznilenda".

To će, zapravo, biti drugi Diznilend u Kini, jer jedan već postoji u Hong Kongu, koji je pod jurisdikcijom kineskih vlasti.

Taj Diznilend izgrađen je 2005. godine, ali nikada nije uspeo da dostigne zacrtani finansijski cilj.

Prve godine taj zabavni park videlo je 5,2 miliona posetilaca, a projektovana brojka je bila oko 5,6 miliona. Već druge godine rada zabeležio je pad - videlo ga je četiri miliona ljudi.

Stručnjaci smatraju da je razlog za nedovoljno dobar odziv Diznilenda u Hong Kongu u tome što se američka kompanija nije na vreme prilagodila kineskom potrošaču, njegovim navikama, ishrani, kulturi...

Za razliku od Diznilenda, "Oušn park" (Ocean park) u Hong Kongu od početka je beležio uspeh. Njegov upravnik, kanadski biznismen Alan Zeman zbog toga je dobio nadimak "Ubica miševa" (Miki i Mini Maus su zaštitni znak Diznilenda).

Taj zabavni park godinama ima za pola miliona više posetilaca od Diznilenda.

"Nisam hteo da ubijem Miša (Mikija Mausa). Oni su to sami sebi uradili", poentirao je Zeman.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image