• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Preglasna ekološka kesa za čips

Ideja o samorazgradivosti kese za grickalice bila je odlična, ali je njeno sprovođenje pod znakom pitanja zbog toga što inovatori nisu predvideli da zvuk njenog šuškanja nadmašuje zvuke sa ulice.

Ideja je bila izvanredna - proizvesti kesicu za čips koja se u samo nekoliko sedmica sama razgrađuje. No, za ljudsko uho ova ideja američkog proizvođača grickalica "Frito laja" bila je bolna, jer šušaknje kesica njegovog "Sančipsa" ima zvuk koji nadmašuje 90 decibela, pa se time izjednačuje sa zvukom kosilice za travu ili teretnjaka, preneo je "Dojče vele".

Zamislite kako sedite u bioskopu u prvom redu, a možete čuti i nekoga iz zadnjeg reda kako jede čips.

Upravo je to razljutilo potrošače, posebno u SAD, gde su vrećice čipsa ovog proizvođača uklonjene sa polica u prodavnicama posle samo 18 meseci, pošto je prodaja pala 11 odsto.

Normalan razgovor ima jačinu 55 decibela, buka u kantini 65, buka u saobraćaju 75, a oko 100 decibela proizvode motorna testera, simfonijski koncert i muzika u diskoklubu.

Oko 10.000 obožavatelja "Sunčipsa" pridružilo se grupi na Fejsbuku, koja zahteva vraćanje starih vrećica. Njima se suprostavlja druga, ekološki svesnija grupa, koja podržava samorazgradive kesice, ali je njih svega 110.

U susednoj Kanadi, proizvođač grickalica vodi nešto drugačiju strategiju. Zamenica šefa firme "Frito laj" An-Mari Reno direktno se putem YouTube obratila potrošačima.

"Kupite jednu vrećicu 'Sančipsa' i, ukoliko vam je šuškanje preglasno, obavestite nas i mi ćemo vam poslati čepiće za uši", sa smehom je Reno poručila korisnicima Interneta.

I zaštitnici okoline stali su na stranu preduzeća, jer je, kažu, napokon jedan proizvođač potrošačima ponudio konkretno rešenje.

Firma "Frito laj", u međuvremenu, radi na novoj, tišoj verziji ove kesice, koja bi se na američkom tržištu mogla naći najkasnije za godinu dana.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image