Putinu grade dvorac? | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Svet

Putinu grade dvorac?

Ruska verzija Vikiliksa objavila je desetine fotografija crnomorskog dvorca koga navodno grade za ruskog premijera Vladimira Putina.

Čitavo imanje sa zgradom, vrtom i vinogradom procenjuju na oko milijardu dolara.

Kompleks se nalazi na obali Crnog mora kod sela Praskovejevka.

Jedan od najrenomiranijih ruskih poslovnih listova, Vjedomosti, odlučio je da istraži priču o tome da palata pripada ruskom premijeru, koga već godinama mediji nazivaju carem.

U zemlji snažnog obaveštajnog aparata i krhkih medijskih sloboda Putina dosad nije ozbiljnije uzdrmala nijedna korupcijska afera.

U njegovoj službenoj poreskoj kartici nema ni traga bogataškim nekretninama.

Celu priču je pokrenuo poslovni čovek Sergej Kolesnikov, negdašnji poslovni partner Nikolaja Šamalova i Dmitrija Gorelova, peterburških drugova Vladimira Putina.

Tri partnera nekad su zajedno gradila skver u Viborgu. Vjedomosti su proverile identitet Kolesnikova i telefonski razgovarale s njime.

On se nalazi u inostranstvu i tvrdi da je ruskom predsedniku Dmitriju Medvedevu poslao pismo u kojem ga upozorava na korupcijske skandale i izvlačenje strahovitih suma na strane račune.

Kolesnikov tvrdi da kompleks pod nazivom Projekt Jug pripada Putinu, premda se kao stvarni vlasnik navodi njegov prijatelj Šamalov.

Pritom je ispričao kako su pod Putinovim pokroviteljstvom kroz holding Petromed od 2000. godine naovamo oprane desetine, a verovatno i stotine miliona dolara od projekata namenjenih zdravstvenom sektoru.

Navodno su za "dobrotvorno" finansiranje tih projekata izreketirani razni oligarsi (spomenut je i Roman Abramovič koji je Petromedu navodno uplatio čak 203 miliona dolara).

Služba za medije ruskog premijera demantovala je Kolesnikovljeve tvrdnje, a Petromed i Abramovič ćute.

I Medvedevljeva administracija odbila je da komentariše pismo, ali Vjedomosti doznaju da je iskaz dotičnog poslovnjaka bez presedana za Kremlj.

Kolesnikovljevi poznanici pitaju se šta je tog čoveka navelo da se okrene protiv svojih dugogodišnjih partnera.

(MONDO)
Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU