Ovogodišnji Prolećni festival je prvi svetski Prolećni festival, koji je upisan na listu "nematerijalne kulturne baštine", na kojem se koncentriše i oslobađa entuzijazam ljudi za potrošnju.
Tokom Prolećnog festivala, u Kini je obavljeno 501 milion domaćih putovanja, a ukupni putni troškovi iznosili su 677,002 milijarde juana, što je povećanje od 5,9%, odnosno 7,0% u odnosu na prethodnu godinu. Kineske granične službe beleže ulazak i izlazak 14,366 miliona Kineza i stranaca, što je povećanje od 6,3% u odnosu na isti period prošle godine. U 2025. godini, kumulativna blagajna kineskog filmskog tržišta je nadmašila Severnu Ameriku, postajući prvo mesto u svetu.
Tokom ovogodišnje kineske Nove godine, jedna petina svetske populacije slavila je festival u različitom obliku. Na kineskoj društvenoj mreži Sijaohongšu(RedNote), stranci su pratili video kako bi naučili da pišu kupletove Prolećnog festivala, pravili su Đijaozi, gledali galu Prolećnog festivala KMG-a i zajedno doživeli impresivni Prolećni festival.
Kako Kina otvara svoja vrata i nastavlja da smanjuje nivo tarifa, "strana novogodišnja roba" dodana je u kineski novogodišnji poklon paket. Novozelandski kivi, čileanske trešnje, australijski jastozi, ruski snežni rakovi i druga roba su popularni na kineskom tržištu, kako bi zadovoljili sve raznovrsnije potrebe potrošnje Kineza. Prema podacima kineskog Ministarstva trgovine, onlajn prodaja čokoladnih bombona iz Italije i glukometara za merenje glukoze u krvi iz SAD-a porasla je za 82,1% i 69,1% respektivno tokom Prolećnog festivala.
I ne samo to, zahvaljujući merama kao što su pojednostavljenje viznog režima, "putovanja u Kinu" i "Kineska Nova godina" se preklapaju, izazivajući procvat prekograničnih putovanja širom sveta. Podaci trećih platformi pokazuju da je broj stranih turista koji dolaze u Kinu na ovogodišnji Prolećni festival porastao za 150% u odnosu na 2024.godinu, što je novi rekord. Istovremeno, kineski turisti posetili su više od 2.100 gradova širom sveta.
Američki vebsajt „Svet putovanja i turizma“ prokomentarisao je da je visok nivo turističke potrošnje tokom Prolećnog festivala postavio solidnu osnovu za kinesku ekonomiju 2025.godine, a prosperitet kineskog tržišta bio bi značajan početak ovogodišnje globalne turističke industrije.
Kroz potrošnju toplog Prolećnog festivala, ljudi ne samo da vide vitalnost kineske Nove godine, već i svedoče o prednostima kineskog super-velikog tržišta. Prema podacima, u Kini je 2024. godine bilo 21,639 miliona novih roba široke potrošnje, što je najveći godišnji ukupan iznos u proteklih 5 godina, što pokazuje da kineska potrošnja ima jasan trend nadogradnje i da je vitalnost potrošnje značajno povećana. Sa dubokom integracijom digitalne tehnologije i realne ekonomije, i daljim širenjem scenarija potrošnje, vitalnost velikog kineskog tržišta će biti više oslobođena.