• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Gde li je bio pilot kada je pao avion?

Pilot aviona kompanije "Er Frans", koji se srušio u Atlantski okean pre skoro dve godine, nije bio u kokpitu kada je došlo do problema, piše danas "Dejli mejl".

Isti izvor navodi da je neimenovani stručnjak rekao listu "Špigl" da snimci iz pronađene crne kutije otkrivaju da je kapetan Mark Duboa (58) tek utrčavao u kokpit u trenutku kada je avion već uleteo u nevreme i da je obojici kopilota davao instrukcije kako da spasu avion.

List "Dejli mejl" piše da se do sada smatralo da je posada "Erbasa A330" uletela direktno u oluju, dok su je drugi avioni zaobilazili i da je zbog toga došlo do nesreće u kojoj je pre dve godine poginulo 228 ljudi kada se avion srušio u Atlantik.

Avion se srušio 1. juna 2009. godine, četiri sata nakon poletanja iz Rio de Žaneira na letu za Pariz.

Olupina je pronađena u aprilu oko 1.000 kilometara od severoistočne obale Brazila.

Međutim, prema informacijama koje je pružila pronađena crna kutija, posada je svesno pokušala ucrtati jednostavni kurs kroz olujne oblake.

"U početku je izgledalo da su bili uspešni u svom naumu, jer nije bilo naznaka da će naići na povećanu turbulenciju", rekao je izvor.

Podaci su pokazali da su kristalići leda zagušili instrumente koji mere brzinu aviona, što je prouzrokovalo naglo uzdizanje aviona i najverovatnije zastoj motora, a samim tim i nesreću.

Interesantno je da je u utorak francuski "Figaro" pisao da je crna kutija pokazala da nije bilo elektronskih i mehaničkih poremećaja na avionu.

(Srna)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image