Isti izvor navodi da je neimenovani stručnjak rekao listu "Špigl" da snimci iz pronađene crne kutije otkrivaju da je kapetan Mark Duboa (58) tek utrčavao u kokpit u trenutku kada je avion već uleteo u nevreme i da je obojici kopilota davao instrukcije kako da spasu avion.
List "Dejli mejl" piše da se do sada smatralo da je posada "Erbasa A330" uletela direktno u oluju, dok su je drugi avioni zaobilazili i da je zbog toga došlo do nesreće u kojoj je pre dve godine poginulo 228 ljudi kada se avion srušio u Atlantik.
Avion se srušio 1. juna 2009. godine, četiri sata nakon poletanja iz Rio de Žaneira na letu za Pariz.
Olupina je pronađena u aprilu oko 1.000 kilometara od severoistočne obale Brazila.
Međutim, prema informacijama koje je pružila pronađena crna kutija, posada je svesno pokušala ucrtati jednostavni kurs kroz olujne oblake.
"U početku je izgledalo da su bili uspešni u svom naumu, jer nije bilo naznaka da će naići na povećanu turbulenciju", rekao je izvor.
Podaci su pokazali da su kristalići leda zagušili instrumente koji mere brzinu aviona, što je prouzrokovalo naglo uzdizanje aviona i najverovatnije zastoj motora, a samim tim i nesreću.
Interesantno je da je u utorak francuski "Figaro" pisao da je crna kutija pokazala da nije bilo elektronskih i mehaničkih poremećaja na avionu.
(Srna)
List "Dejli mejl" piše da se do sada smatralo da je posada "Erbasa A330" uletela direktno u oluju, dok su je drugi avioni zaobilazili i da je zbog toga došlo do nesreće u kojoj je pre dve godine poginulo 228 ljudi kada se avion srušio u Atlantik.
Avion se srušio 1. juna 2009. godine, četiri sata nakon poletanja iz Rio de Žaneira na letu za Pariz.
Olupina je pronađena u aprilu oko 1.000 kilometara od severoistočne obale Brazila.
Međutim, prema informacijama koje je pružila pronađena crna kutija, posada je svesno pokušala ucrtati jednostavni kurs kroz olujne oblake.
"U početku je izgledalo da su bili uspešni u svom naumu, jer nije bilo naznaka da će naići na povećanu turbulenciju", rekao je izvor.
Podaci su pokazali da su kristalići leda zagušili instrumente koji mere brzinu aviona, što je prouzrokovalo naglo uzdizanje aviona i najverovatnije zastoj motora, a samim tim i nesreću.
Interesantno je da je u utorak francuski "Figaro" pisao da je crna kutija pokazala da nije bilo elektronskih i mehaničkih poremećaja na avionu.
(Srna)
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!