Sukobi su usledili kada su radnici pripremali početak rada na kopanju tunela za prugu u dolini Susa u blizini Turina, prenose agencije.
Oko 2.000 demonstranata je učestvovalo u povorci kroz dolinu u nedelju uveče.
"Grupa protivnika je počela sa napadima na policiju na veoma nasilan način oko sedam sati i policija je odgovorila", rekao je zvaničnik vlasti zadužen za izgradnju pruge Lion-Turin, Mario Virano.
On je opisao stanje na terenu veoma "teškim".
Protivnici pruge su postavili prepreke na puteve koji vode do mesta gradnje i uspostavili više kampova sa ciljem blokiranja radova na projektu, rekao je Virano.
Radovi moraju početi pre kraja juna ako projekat želi da ima koristi od tranša evropskih subvencija za železničku vezu.
Ministar unutrašnjih poslova Italije Roberto Maroni je juče kazao da će radovi na ovom projektu početi pre 30. juna.
"Projekat će biti realizovan. Ako to ne bude slučaj mi bi mogli da se oprostimo od stotine miliona evropskih subvencija, ali posebno veze sa Evropom, i ujedno bi rekli zbogom budućnosti", upozorio je on.
Francuska i Italija su potpisale dogovor 2001. oko brze pruge u cilju smanjenja putovanja između Milana i Pariza sa sedam na četiri sata, i uspostave stratešku vezu u evropskoj mreži.
Troškovi realizacije projekta se procenjuju na 15 milijardi evra evra.
Stanovnici doline Susa se žestoko protive ovom planu, i ističu da bi izgradnja tunela nanela štetu životnoj sredini.
(Tanjug)
On je opisao stanje na terenu veoma "teškim".
Protivnici pruge su postavili prepreke na puteve koji vode do mesta gradnje i uspostavili više kampova sa ciljem blokiranja radova na projektu, rekao je Virano.
Radovi moraju početi pre kraja juna ako projekat želi da ima koristi od tranša evropskih subvencija za železničku vezu.
Ministar unutrašnjih poslova Italije Roberto Maroni je juče kazao da će radovi na ovom projektu početi pre 30. juna.
"Projekat će biti realizovan. Ako to ne bude slučaj mi bi mogli da se oprostimo od stotine miliona evropskih subvencija, ali posebno veze sa Evropom, i ujedno bi rekli zbogom budućnosti", upozorio je on.
Francuska i Italija su potpisale dogovor 2001. oko brze pruge u cilju smanjenja putovanja između Milana i Pariza sa sedam na četiri sata, i uspostave stratešku vezu u evropskoj mreži.
Troškovi realizacije projekta se procenjuju na 15 milijardi evra evra.
Stanovnici doline Susa se žestoko protive ovom planu, i ističu da bi izgradnja tunela nanela štetu životnoj sredini.
(Tanjug)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina
Zvezdin Amerikanac hitno reagovao na pomen otkaza Sferopulosu: Šuter crveno-belih se oglasio na Instagramu
Igrao za Zvezdu i rekao najskuplje "ne" u istoriji evro-košarke! Jedan čovek mu se sada smeje zbog 12 miliona