U prvoj reklami mlada Izraelka se trgla kada je njen dečko tokom romantične večeri pomešao sveće i muziku kojom se obeležava "Jom hazarikon" ili jevrejski Dan sećanja.

Glas naratora i tekst na ekranu navode da će "oni uvek ostati Izraelci, da njihovi partneri neće uvek znati šta to znači i da im zato treba pomoći da se vrate u Izrael".

Druga reklama je izazvala je još veće reagovanje. U tom spotu devojčica je u krilu roditelja tokom razgovora putem kompjutera sa bakom i dedom u Izraelu. Devojčica govori hebrejski, ali kada je baka upita koji je praznik dete uzvikne:"Božić!" na engleskom jeziku, uprkos tome što joj se iza leđa nalazi "menora" ili sedmokraki svećnjak.

Jevrejska federacija Severne Amerike poslala je protestno pismo izraelskim vlastima u kojem kampanju nazivaju "porukom američkim Jevrejima da dovoljno ne shvataju" i smatraju da je to veoma uvredljivo i nečuveno.

"Strahujemo da će ova kampanja imati samo kontraefekat i umesto da vrati Izraelce, otuđiće Jevreje iz dijaspore od Izraela," navodi u saopštenju Jevrejska federacija, koja predstavlja 157 jevrejskih organizacija.

(Srna)