Britanski premijer je izneo predlog da se privatnim kompanijama prepusti upravljenje putevima u Velikoj Britaniji kako bi se dopunio državni budžet.
Premijer Dejvid Kemeron je na Institutu za građevinarstvo rekao da Vlada ne može da finansira poboljšanje putnu mrežu bez privatnog novca, a gužve na nekim putevima otežavaju privredni oporavak.
"Hitno moramo razmotriti opciju da ubacimo velike privatne investicije u mrežu nacionalnih puteva", rekao je Kameron.
Zvaničnici su smilili da se putevi dugorčno daju u najam privatnim operaterima. Sadašnji prihodi države namenjeni izgradnji autoputeva i održavanju preusmerili bi se privatnim kompanijama, dok bi se putarina naplaćivala samo za nove autoputeve.
Kameron je rekao da želi da se razmotre načini i za poboljšanje železničke mreže, širokopojasnog interneta i energetike.
Velika Britanija je za vreme prethodnih konzervativnih vlada (Margaret Tačer 1979-1990, pa Džon Mejdžor 1990-1997.) privatnicima prepustila železnički sistem, vodovod i kanalizaciju, uz sporne efekte.
(Tanjug)
"Hitno moramo razmotriti opciju da ubacimo velike privatne investicije u mrežu nacionalnih puteva", rekao je Kameron.
Zvaničnici su smilili da se putevi dugorčno daju u najam privatnim operaterima. Sadašnji prihodi države namenjeni izgradnji autoputeva i održavanju preusmerili bi se privatnim kompanijama, dok bi se putarina naplaćivala samo za nove autoputeve.
Kameron je rekao da želi da se razmotre načini i za poboljšanje železničke mreže, širokopojasnog interneta i energetike.
Velika Britanija je za vreme prethodnih konzervativnih vlada (Margaret Tačer 1979-1990, pa Džon Mejdžor 1990-1997.) privatnicima prepustila železnički sistem, vodovod i kanalizaciju, uz sporne efekte.
(Tanjug)