Rakoncaj je rekao da je avanturu počeo u portugalskom gradu Lagos 21. decembra i nekoliko dana boravio na Kanarskim ostrvima radi odmora i obnova zaliha da bi na ostrvo Antigva, na suprotnoj obali, stigao u nedelju.
Pošto mu se prevrnuo čamac, Rakoncaj je ostao bez opreme za komunikaciju zbog čega od 6. februara nije mogao da stupi u kontakt s porodicom.
Rakoncaj je uspeo da završi put bez sistema za satelitsku navigaciju koji bi proveravao kurs.
"Dobavljač je povećao cenu u poslednjem trenutku pa sam odlučio da krenem bez sistema jer nije bilo moguće otkazati put", rekao je 30-godišnji avanturista.
Dodao je da mu je to prvi pit da je na plovidbu pošao bez navigacionog sistema, i to baš kada mu je bio najpotrebniji.
Tokom skoro sedam sedmica koliko ga nije čula, njegova supruga Viktorija kaže da je bila uverena da je živ i da je za odsustvo komunikacije jedino kriv kvar na opremi.
Rakoncaj je tri puta tokom plovidbe palio signalne baklje da bi dao znak brodovima u prolazu, ali nije uspeo da uspostavi komunikaciju.
Jedinstveni karakter ove plovidbe potvrdilo je Međunarodno društvo za veslanje na okeanima koje je predložilo da se to zabeležili u Ginisovoj knjizi rekorda.
Atlantski okean je ranije pređen u čamcima i kajacima, ali nikada s kanuom koji ima samo jedno veslo.
(Beta-AP)
Pošto mu se prevrnuo čamac, Rakoncaj je ostao bez opreme za komunikaciju zbog čega od 6. februara nije mogao da stupi u kontakt s porodicom.
Rakoncaj je uspeo da završi put bez sistema za satelitsku navigaciju koji bi proveravao kurs.
"Dobavljač je povećao cenu u poslednjem trenutku pa sam odlučio da krenem bez sistema jer nije bilo moguće otkazati put", rekao je 30-godišnji avanturista.
Dodao je da mu je to prvi pit da je na plovidbu pošao bez navigacionog sistema, i to baš kada mu je bio najpotrebniji.
Tokom skoro sedam sedmica koliko ga nije čula, njegova supruga Viktorija kaže da je bila uverena da je živ i da je za odsustvo komunikacije jedino kriv kvar na opremi.
Rakoncaj je tri puta tokom plovidbe palio signalne baklje da bi dao znak brodovima u prolazu, ali nije uspeo da uspostavi komunikaciju.
Jedinstveni karakter ove plovidbe potvrdilo je Međunarodno društvo za veslanje na okeanima koje je predložilo da se to zabeležili u Ginisovoj knjizi rekorda.
Atlantski okean je ranije pređen u čamcima i kajacima, ali nikada s kanuom koji ima samo jedno veslo.
(Beta-AP)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Kakav debakl Hrvatske u košarci, i to od Bosne! Odlazak na Eurobasket će biti nemoguća misija
Mislite da će biti lako? Neće! Savo Milošević zna da će se Partizan mučiti do kraja godine