CNN gubi popularnost, a pad gledanosti je čak 50 odsto u odnosu na prošlu godinu.

Ni nova zvezda, Pirs Morgan, koji je zamenio Larija Kinga, nije privukao gledaoce, a konkurencija, Foks njuz i MSNBC imaju daleko bolje rezultate, mada i oni imaju pad gledanosti od 10 do 20 odsto.

CNN je već nekoliko godina u krizi, ali je maj bio najlošiji mesec otkako je CNN počeo emitovanje.

Ni sukob u Siriji, uigravanje pred američke izbore, kriza u Evropi, mnoge pikantne priče iz Amerike nisu privukli gledaoce zamorene stalnim "bombardovanjem" lošim vestima.

Medijski stručnjaci tvrde da je CNN staromodan, da je koncepcija ista već godinama i da se sve vrti oko vanrednih vesti.

Kada njih nema, program je dosadan.

Urednici CNN iz Atlante se ne predaju i nadaju se da će novim imenima privući gledaoce.

Pre svega to je kulinarski šef Antoni Burden, koji će biti voditelj vikend programa, koji će početi 2013.

Među pojačanjima je i zvezda ABC Džon Berman, koji će voditi jutarnji program.

Eksperiment s britanskom televizijskom zvezdom, naslednikom legendarnog Larija Kinga je propao.

"Sedeći intervju format" za mnoge medijske stručnjake u Americi je staromodan.

Rezultat je šou u čijoj je glavnoj ulozi voditelj, koji je sada pomeren sa udarnog termina, kako bi se vratila Kristijan Amanpur.

Ona je 25 godina bila na CNN, a otkaz je dala pre dve godine kako bi otišla na ABC, i nedavno se ponovo vratila TV mreži iz Atlante.

Ipak za mnoge, CNN i dalje ima ugled kao TV kuća koja je pouzdana, brza i tačna.

Mnogi smatraju da kvalitet programa CNN nije krivac za pad gledanosti već da je Internet postao mesto gde se čitaju vesti.

(FoNet)