Kupovina ženske odeće je u Francuskoj u prvih šest meseci ove godine smanjena za 5,8 odsto, a od početka godine za 10,7 odsto, pre svega zbog krize u evrozoni, preneo je francuski list Figaro.
Francuskinje su u prvom semestru ove godine potrošile u proseku za kupovinu odevnih predmeta 176 evra.
U prvih šest meseci u Francuskoj je prodato ženske odeće u vrednosti od 4,9 milijardi evra, što su najlošiji rezultat u poslednjih dvadeset godina, saopštio je predsednik Francuske federacije proizvođača ženske odeće Žan-Pjer Mošo.
Samo je prodaja ženskih modnih detalja povećana i to za 5,5 odsto kao i prodaja ženske garderobe putem Interneta.
"Žene su zbog rasta životnih troškova morale da se odreknu kupovine odevnih predmeta koja je u celini opala za 3,7 odsto u prvih šet meseci ove godine, kupovina dečije garderobe opala je za dva, a muške za 2,5 odsto", objasnila je Fransoa-Mari Gru, generalni sekretar Federacije.
Razlog pada u prodaji ženske odeće je obazrivost ženske klijentale uplašene od najavljenih mera štednje i vrtoglavog rasta cena sirovina i neodlučne zbog promenljivih vremenskih uslova tokom ove godine.
Francuske modne marke ženske odeće uspele su da gubitak kupaca na domaćem tržištu nadoknade povećanjem izvoza u SAD, Japan, Rusiju, Kinu i ostale zemlje u usponu, prodavši za 2,4 odsto više robe na stranim tržištima.
(Tanjug)
U prvih šest meseci u Francuskoj je prodato ženske odeće u vrednosti od 4,9 milijardi evra, što su najlošiji rezultat u poslednjih dvadeset godina, saopštio je predsednik Francuske federacije proizvođača ženske odeće Žan-Pjer Mošo.
Samo je prodaja ženskih modnih detalja povećana i to za 5,5 odsto kao i prodaja ženske garderobe putem Interneta.
"Žene su zbog rasta životnih troškova morale da se odreknu kupovine odevnih predmeta koja je u celini opala za 3,7 odsto u prvih šet meseci ove godine, kupovina dečije garderobe opala je za dva, a muške za 2,5 odsto", objasnila je Fransoa-Mari Gru, generalni sekretar Federacije.
Razlog pada u prodaji ženske odeće je obazrivost ženske klijentale uplašene od najavljenih mera štednje i vrtoglavog rasta cena sirovina i neodlučne zbog promenljivih vremenskih uslova tokom ove godine.
Francuske modne marke ženske odeće uspele su da gubitak kupaca na domaćem tržištu nadoknade povećanjem izvoza u SAD, Japan, Rusiju, Kinu i ostale zemlje u usponu, prodavši za 2,4 odsto više robe na stranim tržištima.
(Tanjug)