Kim Džong-il preminuo je u vozu od posledica srčanog udara pošto se iznervirao zbog loše izgrađene brane na hidrocentrali od koje zavisi snabdevanje Pjongjanga strujom, tvrde obaveštajni izvori.
Bivši severnokorejski vođa je 17. decembra prošle godine obilazio branu na hidrocentrali koja je zbog kvara puštala vodu kroz procepe. Kako piše jedan južnokorejski list, Dragi vođa je odmah po saznanju o kvaru krenuo u inspekciju i naredio hitnu popravku.
Neimenovani izvor tvrdi da je bio veoma besan i ljut, što je verovatno i dovelo do srčanog udara.
Pojedinci ipak sumnjaju da je Kim Jong-il preminuo u vozu, jer neki obaveštajni izvori tvrde da privatni voz Dragog vođe 17. decembra nije napustio Pjongjang, objavio je Chosun.
Severna Koreja je 19. decembra 2011. saopštila da je Kim Džong-il preminuo od posledica srčanog udara izazvanog umorom i stresom.
Inače, hidrocentrala je bila jedan od ključnih projekata preminulog vođe. Izgradnja je počela 2009. godine i Kim Džong -il je obišao radove po dva puta u 2009, 2010. i 2011. godini.
Njegov sin, sadašnji lider Kim Džong-un, u inspekciju je otišao već četiri puta.
Izgradnja hidrocentrale je završena u aprilu ove godine, čak sedam godina pre zadatog roka. Ali, nakon pritiska i brzine izgradnje hidrocentrala je loše urađena, zbog čega je došlo do brojnih pukotina na brani.
Ipak, nisu samo pukotine problem, već je, kako tvrdi neimenovani izvor, u pitanju sigurnost cele brane visoke 100 i duge 555 metara.
(MONDO)
Bivši severnokorejski vođa je 17. decembra prošle godine obilazio branu na hidrocentrali koja je zbog kvara puštala vodu kroz procepe. Kako piše jedan južnokorejski list, Dragi vođa je odmah po saznanju o kvaru krenuo u inspekciju i naredio hitnu popravku.
Neimenovani izvor tvrdi da je bio veoma besan i ljut, što je verovatno i dovelo do srčanog udara.
Pojedinci ipak sumnjaju da je Kim Jong-il preminuo u vozu, jer neki obaveštajni izvori tvrde da privatni voz Dragog vođe 17. decembra nije napustio Pjongjang, objavio je Chosun.
Severna Koreja je 19. decembra 2011. saopštila da je Kim Džong-il preminuo od posledica srčanog udara izazvanog umorom i stresom.
Inače, hidrocentrala je bila jedan od ključnih projekata preminulog vođe. Izgradnja je počela 2009. godine i Kim Džong -il je obišao radove po dva puta u 2009, 2010. i 2011. godini.
Njegov sin, sadašnji lider Kim Džong-un, u inspekciju je otišao već četiri puta.
Izgradnja hidrocentrale je završena u aprilu ove godine, čak sedam godina pre zadatog roka. Ali, nakon pritiska i brzine izgradnje hidrocentrala je loše urađena, zbog čega je došlo do brojnih pukotina na brani.
Ipak, nisu samo pukotine problem, već je, kako tvrdi neimenovani izvor, u pitanju sigurnost cele brane visoke 100 i duge 555 metara.
(MONDO)
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti