Tokom božićnih i novogodišnjih praznika, na londonskom aerodromu Hitrou ostalo je oko 15.000 kofera i prtljaga koji nisu otputovali zajedno sa svojim vlasnicima, objavljeno je u Londonu.
Tokom božićnih i novogodišnjih praznika, na londonskom aerodromu Hitrou ostalo je oko 15.000 kofera i prtljaga koji nisu otputovali zajedno sa svojim vlasnicima, objavljeno je u Londonu.Prtljag je ostao zbog poremećaja avionskog saobraćaja zbog magle, ali i velikih kvarova na sistemima ukrcavanja prtljaga u avione.
Najviše su pogodjeni putnici “Britiš ervejza”, a ta britanska kompanija je optužena za nebrigu i za pravljenje profita na zaostalom prtljagu.
“Britiš ervejz” je, kako otkriva "Dejli mejl", uveo posebne telefonske linije za putnike čiji je prtljag ostao, a razgovori na tim linijama su nekoliko puta skuplji od uobičajenih telefonskih razgovora.
Medjutim, ističe list, putnici moraju da zovu i po nekoliko puta, jer “Britiš ervejz” ne šalje prtljag, pa se sumnja da to radi namerno kako bi se što više zaradilo na telefonskim pozivima putnika.
Londonski list otkriva da su neki putnici proveli i po deset sati na telefonskoj liniji.
Uprava aerodroma Hitrou je saopštila da su sada angažovani posebni teretni avioni koji će prebaciti zaostali prtljag na nekoliko ključnih mesta po svetu.
(Tanjug)