Prema audio snimku iz crne kutije, mašinovođa je telefonom razgovarao sa članom personala Renfe, železničke kompanije, a najverovatnije je u pitanju kontrolor koji mu je dao uputstva.
U saopštenju se navodi da je mašinovođa izgleda gledao plan ili neki pisani dokument.
Voz se kretao brzinom od 153 kilometra na čas u momentu kada je izleteo iz šina, navedeno je u saopštenju.
Pre nesreće voz se kretao brzinom od 192 kilometra na čas, precizirano je iz suda i navedeno da je nekoliko sekundi pre izlijetanja aktivirana kočnica.
Mašinovođa se tereti za "nesmotreno ubistvo bez predumišljaja".
Prema pojedinim izveštajima, u vreme nesreće voz se kretao dvostruko većom brzinom vod dozvoljene.
Portparolka španskog suda rekla je da ta kutija, otvorena danas, sadrži podatke vezane za brzinu voza, kao i komunikacije koje su se odvijale prema vozaču voza i od njega.
Ona je govorila pod anonimnošću, u skladu sa sudskom politikom, preneo je danas AP.
Istraga je usmerena na njegov neuspeh da zakoči, jer je voz u velikoj brzini ušao u visokorizičnu krivinu kod hodočasničkog grada Santijago de Kompostela na severozapadu zemlje.
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu