Zvaničnici kompanije "Mercedes" nisu oduševljeni tim studentskim radom, piše "Hafington post".

Režiser klipa Tobias Hese rekao je da su ideju dobili kada je "Mercedes" počeo da prodaje automobile C klase, s novim kočionim sistemom za sprečavanje udesa.

On je rekao da je sve počelo od pitanja šta bi se desilo da je taj kočioni sistem izmišljen pre mnogo godina, koji, kako kaže slogan te reklame, otkriva opasnost pre nego što do nje i dođe. Kakav bi svet bio onda?

Na snimku se vidi kako Mercedesov automobil nailazi na dve male devojčice, međutim kočioni sistem se aktivirao i one nisu pregažene.

U sledećem delu, to isto vozilo nailazi na malog Adolfa Hitlera, ali Mercedesov sigurni automobil nije odreagovao.

Nakon udarca, telo malog Hitlera nepomično leži na zemlji u obliku "svastike" (kukastog krsta).

Mercedesov portparol Tobias Miler rekao je za "Hafington post" da su njegovi advokati naredili autorima tog klipa da moraju da uključe napomenu da reklama nema nikakve veze s markom "Mercedes Benz".

On je taj sadržaj nazvao "neprimernim", dok autori ne misle tako.

"Mercedes prodaje vozila zahvaljujući pametnoj tehnologiji koja sprečava nesreće. Hteli smo da postavimo pitanje šta bi se desilo da tehnologija ima dušu", naveo je jedan od autora.