Ruska agencija navodi da u vezi sa ovim istražitelji danas vrše pretres u nekoliko odeljenja federalne Agencije za vazdušni saobraćaj (Rosavijacija).
Interfaks navodi da Istražni komitet sumnja da većina pilota regionalnih avio-kompanija ima fiktivna svedočanstva za letenje, ali da faktički nisu prošli pripremu u nastavnim centrima.
Nakon pronalaska i dešifrovanja "crne kutije" ruski Međunarodni vazduhoplovni komitet saopštio je preliminarne rezultate, po kojima su pri prvom pokušaju sletanja piloti napravili više grešaka koje su pokušali da isprave, usmeravajući avion na drugi krug.
Međutim, nisu uspeli, moguće stoga što su piloti pogrešili podižući avion ponovo na veću visinu, zbog čega izgubio brzinu i pao na zemlju.
Ranije je Aksan Ginijatulin, generalni direktor avio-kompanije Tatarstan, za koju je pali avion leteo, rekao da do tragedije pilot nijednom nije na takav način manevrisao avionom, iako su pre njega u kompaniji saopštavali da je posada "boinga" imala potrebno iskustvo i prošla čitavu neophodnu pripremu.
U nesreći aviona koji je leteo 17. novembra iz Moskve letelica se srušila pri sletanju na aerodrom u Kazanju, kada su poginule 44 putnika i šest članova posade.
Ginijatulin je podneo ostavku kao i načelnik Tatarstanske međuregionalne teritorijalne uprave za vazdušni saobraćaj Šavkat Umarov.
Kompanija je osnovana 1999. i imala je redovne putničke letove u gradove Rusije, Zajednice Nezavisnih Država i Evrope, kao i čarter letove i u 2012. godini prevezla je 473.791 putnika.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!