NASA ponovo objavila snimak "Izlaska Zemlje"

Izvor Tanjug

Američka svemirska agencija NASA je ponovo objavila snimak koji je pre 45 godina napravljen sa svemirske letilice Apolo 8.

Postoje fotografije koje odolevaju vremenu i nastavljaju da zadivljuju. To je slučaj sa snimkom koji je nazvan "Earthrise" (Izlazak Zemlje), na kome je prikazana Zemlja kako se diže na mesečevom horizontu.

Fotografija je snimljena 24. decembra 1968. sa misije Apolo 8 koja je lansirana radi proučavanja Meseca.

Kako bi obeležila ovaj događaj, NASA je objavila sedmominutni video, napravljen na osnovu snimaka Mesečevog istraživačkog orbitera (LRO), robotske letelice koja se trenutno nalazi u polarnoj orbiti oko Meseca na visini od 50 kilometara odakle vrši mapiranje površine.

Izvor: YouTube

Snimku su dodati razgovori trojice astronauta Apola 8 - Frenka Bormana, Džima Lovela i Vilijama Andersa koji nam otkrivaju njihovo zaprepašćenje i reakcije pred neverovatnom panoramom koja će ostati upisana u sećanju ljudi i analima NASA.

Tagovi